PARTNERZY PORTALU
partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl

KOMENTARZE DO TEKSTU:

Strasznie GRAFICZNIE prostackie jest to logo " bezpośrednio od polskiego rolnika". Tak, to jest par excellence antyreklama. Chyba dzieciak by zrobil lepsze logo.

Stefan Ławski, 2016-05-30 10:24:02

lawa, moze i rolnicy ale ja jako konsument nie kupie niczego z takim logiem, wlasnie dlatego rolnicy i wielu polskich przedsiebiorcow przegyrwa z zachodem, bo ma w du** wyglad produktu/usługi. Ciekawie ze jednoczesnie potrafia sobie kupowac ladne BMW bo jakos tutaj rozumia poczucie estetykie.

mlod12, 2015-05-14 20:46:57

Inicjatywa ok - logo porażka!!

as, 2015-05-14 10:54:15

Myślałem że tam są rolnicy a nie plastycy.

lawa, 2015-05-11 14:25:32

przecież to Biedrona prezydent słupska łapie za marchewe swojego kochanka

viagra, 2015-05-08 13:58:35

"Myślałem, że po logo "!Pomorskie" już nic mnie nie zaskoczy... ale to logo to jakaś pomyłka. Wygląda jakby ktoś zrobił je na zaliczenie w gimnazjum plastycznym..."
W gimnazjum plastycznym? chyba specjalnym i to do max 1975 roku.... później weszły juz jakiekolwiek zasady...

lol, 2015-05-08 12:11:56

Dobrze, że gruszki nie trzyma

kotek, 2015-05-07 16:44:25

Bardzo złe logo. Jak to ktoś wcześniej napisał - trzepanie marchewy. Aż szkoda słów :-(
A tyle się mówi ostatnio o tym jak to brzydkie reklamy i logo sobie fundują polskie firmy i instytucje i co? I nic. Dalej promujmy brzydotę, niefunkcjonalność. jak to badziewie będzie wyglądać w mniejszym rozmiarze??? wlasnie jakby ktos sobie trzepał i to wcale nie marchewkę... :-/

jak zwykle profesjonalizm w każdym calu!

anty, 2015-05-07 16:07:41

Myślałem, że po logo "!Pomorskie" już nic mnie nie zaskoczy... ale to logo to jakaś pomyłka. Wygląda jakby ktoś zrobił je na zaliczenie w gimnazjum plastycznym...

kt, 2015-05-07 16:04:09

ale tandeta, brzydkie niefunkcjinalne logo.. antyreklama

Rot, 2015-05-07 15:34:51

Strasznie słabe.

Projektant, 2015-05-07 14:44:09

Finał na twarzy, prosto z Polskiej marchwi!

Znawca reklamy, 2015-05-07 14:34:15

hiehie. Logo bezpośrednio od polskiego rolnika, w to bym uwierzył ;] i tak wygląda lepiej niż loga połowy polskich gmin ...

glebo, 2015-05-07 14:14:11

Wygląda na szczęśliwy finał trzepania marchewki... Polotu i profesjonalizmu w tym nie ma.

lol, 2015-05-07 14:12:42

hand job

Rolnik szuka żony, 2015-05-07 14:11:27



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


RYNEK, KONTRAKTY, KOMENTARZE


» WSZYSTKIE WYDARZENIA

EKSPERCI FARMERA

OFERTY

TU KUPISZ FARMERA

FORUM FARMERA

biedron

jest bez cover edge, dzięki za radę

maslak88

no to spokojnie możesz dać jaką chcesz, ja mam też JD pasówkę, tylko kup o szerokości 123 cm, bo zapewne nie ma Cover Edga, a szersza może...