PARTNERZY PORTALU
partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl

KOMENTARZE DO TEKSTU:

Chwastnica jednostronna zniszczona....w 95% ...czarny "kocur" ..to uczynił..
....ale została jeszcze jedna roczna trawka ...ta ma się dobrze i ...w pełnym rozkwicie jest koszona ..;( non stop)...co by się nie wysiała....mimo lekkiego mankamentu dążę do perfekcji.....
.....był zakaz, oczywiście podlewałam trawnik ...skoro nie ma suszy dla kuku ziarnowej...dla mnie nie ma suszy i zakazy mnie nie obowiązują ...proste....


z.., 2015-09-05 20:56:46

spokojnie :D zabieg w systemie t3 i po klopocie ,nie ma odmainy ktora ci da gwarancje odpornosci wiec t3 wskazane...pszenica w tym roku bardzo poszukiwana wiec nie mam obaw o nia byla by pogoda byl;a

mig, 2015-09-05 15:42:55

mig powodzenia z Franzem. Zwłaszcza w zwalczaniu fuzariozy kłosów. BSA nota 6 i wypad z badań. Polska jak zwykle śmietnikiem Europy.

tylda, 2015-09-04 23:07:29

z.. jak tam chwasty na trawniku przed domem? Udało się je wymazać? :)
Na wschodzie (płn część lubelskiego) przeważają gleby lekkie (V, VI klasa), a badania są robione na glebach III klasy. Warto zaglądać w opisy prowadzonych badań. Wyniki prezentowane na tej stronie powinny być tylko zachętą do tego.

ja, 2015-09-04 21:29:09

mam 2 i troche 3 wiec chyba spoko bedzie..no zobaczymy opinie ma dobre własciwosci tez ale z tymi nowosciami jest roznie kolega mnie namowil ..zasieje koniec wrzesnia

mig, 2015-09-04 18:12:00

U mnie od kilku lat nr 1 jest kohelia. Diabel nie pszenica. Te zachodnie odmianki do piet jej nie dorastaja

zombie, 2015-09-04 16:08:14

Franz tylko na dobre gleby i wyłącznie w terminie optymalnym.

Mariusz, 2015-09-04 15:42:08

ja w tym roku pierwszy raz zasieje Franz zobaczymy co z tego bedzie podobno nowosc i dobra..

mig, 2015-09-04 13:36:05

To prawda wyniki są robione na najlepszych glebach....
U nas przy drodze co drugie pole jakaś firma coś próbuje....

Myślę, ze wyniki są rzeczywiste ale tylko dla określonego (wybranego)rejonu u nas było na ozimą ok. ...jeśli pszenica była siana przed 17 grudnia ....już nadawała się do tabelek...ubiegłoroczny zapas wody i przebieg pogody to uczynił.....ale na jarych była już fatalnie....ot taki wybryk losu co by ludzie przeżyli.....oczywiście w skali kraju to brzmi jak trollowanie...

z.., 2015-09-04 13:05:23

Tak . Plony głupoty a i wysyp trolli jak po majowym deszczu :)

komentarz, 2015-09-04 12:48:11

Trzeba jednak przyznać że często w tym roku plony są wyższe niż w poprzednich

kolo, 2015-09-04 12:27:25

Jednostki coboru robią doświadczenia na najlebszych ziemiach w danym rejonie tak jak u nas hbp czy grodkowice klasy gróntów I i II .

Jano, 2015-09-04 11:38:33



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


RYNEK, KONTRAKTY, KOMENTARZE


» WSZYSTKIE WYDARZENIA

EKSPERCI FARMERA

OFERTY

TU KUPISZ FARMERA

FORUM FARMERA

barts

A bo mało razy się kończyło jak rośliny całe  mokre od rosy już były... fungi lepiej się rozejdzie po roślinie, czasami herbicyd szedł jak...

arszczecin

Jaką glina. Pierwszorzedna sól. Świeżo melona. Jak coś dajcie znać, mam jeszcze jeden budynek do rozbiórki. :)