PARTNERZY PORTALU partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl

KOMENTARZE DO TEKSTU:

Akurat modele 75KM i 110KM (675 i 7110) są to nasze POLSKIE produkty, w odróżnieniu od "podobnych" (=podobnych cenowo i nie podobnych technicznie) tureckich Ursusów, czy hinduskich JD, itp.

m2marek, 2016-01-05 23:17:23

Panie Tomaszu Parzybut i użytkowniku @Gienio :)
Określenie "polska maszyna" nie jest nadużyciem i nie tego dotyczył mój zarzut sformułowany w moim skrzętnie usuniętym komentarzu... Pierwsza wersja powyższego artykułu, która pojawiła się w niedzielę wieczorem, i której podejrzewam użytkownik @Gienio nie miał okazji przeczytać, zawierała kilkukrotnie określenie "polska firma", "polski producent ciągników", "sukces polskiej firmy" co sugerowało jednoznacznie, że Farmtrac jest polskim kapitałem a nie jest to rzecz jasna zgodne z prawdą! Fakt, spółkę joint venture w 2000 roku zakładał Pol-Mot Holding i Escorts Ltd., ale obecnie 100-tu procentowym udziałowcem jest ta druga firma, mająca swoją siedzibę w Indiach. Pan Panie Tomaszu po przeczytaniu mojego komentarza wprowadził zmiany w swoim tekście, zastosował m.in. podmiankę na określenie "polska maszyna" (zakres poprawek był zresztą troszkę szerszy, ale o tym może innym razem) i skasował mój komentarz :( Tak więc bardzo dobrze Pan wie, że nie czyniłem zarzutu ze sformułowania "polska maszyna"...
Użytkowniku @Gienio nie mam nic przeciwko temu, że w Mrągowie przy konstruowaniu ciągników pracowało i pracuje wielu inżynierów z dawnego Ursusa, odwrotnie uważam wręcz, że Farmtrac, przy zachowaniu oczywiście odpowiedniej proporcji, może stać się tym dla Polski czym JD dla Niemiec. Zostałeś najzwyczajniej w świecie ofiarą manipulacji i niskiego poziomu kompetencji ze strony tego portalu... Widać znak nadciągających czasów :(
Pozdrawiam

maserakk, 2015-12-29 13:24:35

Określenie "polska maszyna" moim zdaniem nie jest nadużyciem. Warto tu zaznaczyć, że maszyny powstają w Mrągowie, a głównym inżynierem jest pan Eligiusz Szymański, który wcześniej, przez kilkadziesiąt lat konstruował polskie Ursusy. W najbliższym czasie postaramy się przygotować dla Państwa wywiad z panem Eligiuszem, który jest niezwykle barwną postacią. pozdrawiam serdecznie

Tomasz Parzybut, 2015-12-28 19:45:57

@Maserrak, to Twoje komentarze są śmieszne bo nie poparte argumentami. w Mrągowie pracowało i pracuje wielu inzynierow z dawnego Ursusa przy konstruowaniu ciągników

Gienio, 2015-12-28 15:59:13

W zasadzie Escort 530 to niewdrożona do produkcji modernizacja 335M z trzycylindrowym silnikiem (odtworzonym z kupionej licencji dopiero w Indiach), więc jest to produkt, jakby nie patrzeć Polski. U nas w kraju trzeba było (lub trzeba) się nieźle nagimnastykować, żeby coś "naszego" przepchnąć do produkcji.
Dobrze, że w ogóle Mrągowo stało się bazą wypadową Escorta na ojropę, a nie znowu Czechy, Słowacja czy Ukraina.

ja, 2015-12-28 13:37:07

I znowu usuwanie komentarzy, dobrze chociaż, że po jego przeczytaniu przed skasowaniem zostały wprowadzone korekty w powyższym artykule.. Rzetelność dziennikarska portalu jednak słabiusieńka.. Proszę też o usuniecie mojego drugiego komentarza bo pozostawiony sam sobie traci sens... Dopiszę to tutaj, osobliwie brzmią słowa prezesa polskiej montowni, który twierdzi,że nasze hinduskie produkty są dużo lepsze, bardziej zaawansowane od produktów hinduskich... Pusty śmiech...

maserakk, 2015-12-28 13:03:21

Kurka i nie doczytałem, ale szybciutko poprawiam się, prezes polskiego oddziału Farmtrac twierdzi jeszcze, że nasze produkty (w domyśle hinduskie) są lepsze od hinduskich...

maserakk, 2015-12-27 23:04:37



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


RYNEK, KONTRAKTY, KOMENTARZE


» WSZYSTKIE WYDARZENIA

EKSPERCI FARMERA

OFERTY

  • GORĄCE OFERTY:

  • GORĄCE OFERTY:

TU KUPISZ FARMERA

FORUM FARMERA

Marecki

A ja na Cyckach mam -7 i mgłę. Na poranną trasę znowu będą fajne warunki.

ikcomas

Teraz i u mnie -12 a śniegu wystarczająco

witch5

Kierowniczko - jak jest zima to musi być zimno . Było mgliście i mrozik to mamy piękne koronki na drzewach w ogrodzie . Szadź to piękne zjawisko ....