PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • kolodziej 2016-02-29 08:59:55
    Normy spalin służą nie tyle do ochrony środowiska co do ochrony producentów pojazdów. Żeby spełnić coraz bardziej wyśrubowane normy trzeba dysponować odpowiednią technologią. Firmy europejskie czy amerykańskie takową mają, ale azjatyckie to juz niekoniecznie (poza Japonią). Co prawda nie zatrzymuje to napływu pojazdów azjatyckich, ale ogranicza. Ale jak już jakiś samochód czy ciągnik przebije sie do Europy to zwykle jest z silnikiem od europejskiego producenta. Także zawsze na każdym pojeździe Europa coś tam zarabia.
  • Damian 2016-02-28 20:42:10
    Mam nadzieje ze do 2020r rozpadnie sie ten eurokolchoz i ta nowa norme szlak trafi.
  • garek 2016-02-27 16:43:43
    Normy spalin zabiły silniki diesla mamy. I tak importować z krajów w których normy nie obowiązują można do europy a my musimy kupować kosztowne silniki w ciągnikach. Porąbany eurokołchoz
  • T.B. 2016-02-27 15:22:27
    Prezentowane ceny olejów to tylko w 200 l beczkach. W mniejszych ilościach wychodzi znacznie drożej.
  • parody 2016-02-27 13:53:22
    Wypier*olić zaraz po gwarancji...
  • Adaś 2016-02-27 12:57:42
    A po oceanach pływają statki bez żadnych norm a samoloty rozpylają gówno aż miło. A ciągnik by czasem siarkę na pole dostarczył a po co, jak można ją sprzedać w nawozach?
  • GS 2016-02-27 09:36:23
    Niedługo także w pojazdach wojskowych (częściowo już są). Problem w tym, że od początku wprowadzania norm, nikt nigdy nie podjął dyskusji o sensowności i skuteczności takich działań. Musiałaby wybuchnąć kolejna afera w stylu dieselgate, obnażająca bezsensowność niektórych działań u wszystkich producentów, wtedy solidarnie można by uznać, że to była ślepa uliczka.
  • nika 2016-02-27 09:12:40
    bardziej interesujące byłyby sposoby na odcięcie/usunięcie tego i zmniejszenie awaryjności silnika a nie 5-7tys godzin i ciągnik idzie do sprzedaży.
    Ciągnik robi na polu a pole to zielenina która dużo tlenu produkuje. Rozumiem transport drogowy, maszyny budowlane ale po co w sprzęcie rolniczym te euro?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.162.133.222
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!