PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • Krzysztof 2016-03-27 21:48:45
    Zamiast żeby fabryka do kredytu dopłacała lepiej aby cenę opuściła a kredyt sobie wziąć samemu. Te kredyty fabryczne to kompletny bezsens - zawyżają cenę maszyny aby niby dać Ci dopłatę z fabryki do kredytu. Oferta dla ludzi ułomnych umysłowo.
  • inny 2016-03-24 19:31:30
    Tylko frajery jadą po dżondery, prawdziwi rolnicy kupują polskie produkty bo wiedzą że tylko wsparcie swoich się opłaci.
  • Dim 2016-03-24 07:40:20
    a najgorsze jest to, ze z PROW ciagnika praktycznie nie da sie kupic. Tego typu zakup w ogole nie bedzie punktowany a do tego bardzo trudno bedzie wykazac ze ciagnik przyczyni sie do wzrostu wartosci GVA. Coz pozostaje sprzet uzywany za polowe ceny nowego. Tylko znalezc godnego uwagi nie bedzie latwo.
  • po co? 2016-03-23 20:51:32
    po kiego ciula mi trek za 320 tysiaków, gdzie bede nim jexdził i co mu do baku naleję?
  • Polska dla polskiego. 2016-03-23 19:15:18
    Przybieżeli po dżondyra frajery, mają kasy łot holery bambery, trzeba im trochę dopłaty ukrucić bo im od tego bogactwa w głowie się może przewrócić.
  • Emilko 2016-03-23 19:12:23
    Juz biegnę kupić.
    Warunki są super korzystne.
  • absurdbody 2016-03-23 17:45:01
    Nowy samochód osobowy średniej klasy w 2004 r. kosztował 40-45 tys. zł. Dziś tej klasy samochód kupimy za 55-60 tys. zł. Zgadnijcie ile taki samochód by dziś kosztował gdyby państwo dopłacało nabywcom 50% wartości.
  • Rr 2016-03-23 16:52:39
    Kto go kupi przy tych cenach i bez prow haha

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.81.223
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!