PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • Kartofel 2016-05-23 17:42:37
    Promocja w Polsce to polega na tym, ze daje sie znajomym krołiczkowi i jego znajomych i tyle, jak juz sie ktos dorwie to chlewika, to nie popusci , ani na milimetr i doi, doi, doi. aż korytko sie oprozni, a co wtedy ? wtedy szuka sie nowego korytka dla króliczka i jego znajomych. I tak w koło macieju. A ze zadnych efektów tejpromcji nei wiadac ?/ a kto by sie tym przejmował.
  • rol 2016-05-23 17:30:03
    Sadownicy mieli za dobrze, niech im też ukróci
  • Lidia Kowalska 2016-05-23 17:22:40
    Rynki zjatyckie jak wy chcecie tam ta wasze jablczyny sprzedawac, aha, i mam jeszcze jedno pytanie, ktor płaci za transport tych produktow na przestrzeni tylu tysiecy kilometrów ???
  • Halina Okrajek 2016-05-23 15:29:15
    Boże milosierny !!! , już nie mogę sluchać tego ględzenia tych intelektualnych niedołegów..No to jak ten Pan chce budować marki i brandy polskich jabłek, bo widze, że w teorii jest mocny czy ma jakiś pomysł ? konkretny pomysł ? Na razie to tylko narzekac potraficie, ale nie widziałem ani jednego pomyslu na budowe, ?/ no bo co Panowie proponuja Jak chca Panowie i Panie te POLSKIE jablka promować ??? jak chcecie je promowac na rynku chinskim, na rynku wietnamskim ,na rynku algierskim i na rynku egipskim. Co to w oógle znaczy dla was promocja ?? na miłość boską???? KONKERTYY czy to znaczy, że pojedziecie sobie z rodzinka i kolesiami na targi i postawicie na stoisku na ktorym nie ma nic ciekawego ??? Te wasze stoiska wygladaja tak jak za kroła Ćwieczka, zmiłujcie sie prosze. :Ludziska ile razy możecie się przyznawac do waszej nieudolności ???:

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.83.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!