PARTNERZY PORTALU
partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl

KOMENTARZE DO TEKSTU:

Patrząc na profil tej opony mam wrażenie, że różnica ciśnień dla opony używanej w transporcie, a używanej w polu powinna być znaczna (kto wie czynie jakieś 0,5 - 1 atm) tak, aby skrajne klocki opony zaczęły pracować. Z drugiej strony jak duże ciśnienie powinno być, by w transporcie te klocki nie dotykały asfaltu? Jak to wpłynie na komfort jazdy? Środek opony pracuje najciężej, więc sobie myślę, że te środkowe,słabo podparte klocki szybko się zużyją, a jazda taką oponą po ostrych kamieniach i krawędziach to może być dla niej zabójstwo.

djp, 2016-12-09 12:42:51

Dla najwiekszych ciągników z systemem zmiany cisnienia w ogumieniu, albo gdy ciagnik sezonowo robi w transporcie.

T.B., 2016-12-09 11:57:47



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


RYNEK, KONTRAKTY, KOMENTARZE


» WSZYSTKIE WYDARZENIA

EKSPERCI FARMERA

OFERTY

  • GORĄCE OFERTY:

  • GORĄCE OFERTY:

TU KUPISZ FARMERA

FORUM FARMERA

Pałuczanin81

To będzie II albo IIIa ?pyry i bobik?

Pałuczanin81

16 godzin temu, jarki napisał: Substancja z Japonii znana od początku lat 70 bez oporności    16 godzin...