PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • kzo 2017-01-10 16:45:05
    No nie @velo nie zrobimy, ale tez już nie kupimy. Przynajmniej mnie juz nie nabierzecie więcej. Pozdrów szefa. Niech wam się dobrze wiedzie w tej nowej fabryce.
  • velo 2017-01-10 12:15:04
    śmiać mi się chce z komentarzy co niektórych "oświeconych". Jakie to toporne, z plasteliny, zerżnięte z zachodnich maszyn itp... A prawda jest taka że te maszyny są chętnie kupowane nie od wczoraj tylko już ze 20 lat albo i więcej, więc coś w nich jest - pewnie dobry stosunek jakości do ceny. Fabryki się budują, ludzi zatrudniają, prezes zarabia grube miliony i śmieje się z takich komentujących. Bo jak tacy mądrzy jesteście to zróbcie coś lepszego. Zrobicie? Gówno zrobicie!
  • kzo 2017-01-09 16:15:52
    Szatan widze fabryke opusci.Może jak biskup teraz poświęci to te wasze przyczepy nie będą gniły tak jak mi. No i ważne żeby dach był szczelny bo jak kapać bedzie to się burty rozpuszczą z plasteliny. Radzę pronarowi zająć się jakością sprzedawanych produktów
  • inny rolnik 2017-01-09 16:10:48
    Ważne ze coś się robi i ludzie mają pracę
  • zosia 2017-01-09 14:20:38
    Myślicie że jak wam czarny poświęci to się te złomy co wypuszczacie nie będą się psuły?
    Takie toporne i awaryjne ciągniki to można było w lata 80-tych produkować a nie teraz!
    Stylizację ściągnęliście z zachodnich maszyn a dół maszyny silnik, skrzynia itp.pozostał ten z przed 30 lat w niektórych modelach. Przy zmianie biegów można sobie ścięgna pozrywać!
  • RABIN 2017-01-09 14:04:20
    co tam czarnych tyle może to Kościół ma być a nie Hala Produkcyjna?
  • ktusinki 2017-01-09 13:29:21
    w judaizmie nosza pieniazki w woreczkach na szyi. aj waj, byle prezesowi sie szekle zgadzaly, trza przekupic towarzysza morawieckiego
  • mazowsze 2017-01-09 12:47:17
    Nie żartuj. Rabin to jednak poważna instytucja, więc z deka głupio wyglądałby w tym towarzystwie. Dżentelmenów w sukniach widzę, że łączy zamiłowanie do przyciężkiej biżuterii. W judaizmie tego nie mają.
  • ktusinki 2017-01-09 11:52:19
    rabina brakuje, zeby, aj waj, poswiecil interesik

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.159.85.193
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!