PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KOMENTARZE

  • zwz 2017-11-21 22:04:10
    Za pieniądze z budżetu można technicznie wykonać każdy prototyp. Pytanie ile to będzie kosztowało jak trafi do produkcji i czy za tą cenę znajdzie nabywców. Obecne zaawansowanie technologiczne montowanych przez Ursusa ciągników to poziom lat 80-tych a cena dorównuje nowoczesnym konstrukcjom zachodnim. Przebicie URSUSA na rządzących jest, media też przychylne, tylko z efektami krucho co widać choćby po poziomie zatrudnienia.
  • rych 2017-11-21 10:43:32
    przecież ten ich rzekomo opracowany ze studentami samochodzik elektryczny OSOBOWY, to jakiś chinol był kupiony i pomalowany w barwy ursusa nic więcej nie zrobione... W tych ich projektach to już można się pogubić... A nawet prostej prasy stałokomorowej nie potrafią porządnie skręcić
  • countryexpert 2017-11-21 07:28:48
    ta, Zarajczyki wywąchują każda subwencję ze skarbu państwa, opracowanie transmisji , traktory do afryki, autko na bateryjki, wszystko opłacone przez budżet. W miarę sensowne samochody elektryczne opracowuje i buduje ślaski Komel, tam to ma sens. Np dostwczak Żbik w mieście na bateryjkach, miedzy miastami diesel, zasięg na ogniwach też wiekszy.
  • mieciu 2017-11-20 13:31:39
    @Adikkk To nie jest chińska/hinduska zabawka tylko Lublin 3 z maską oblepioną włóknem szklanym i żywicom, lampy zapożyczone od ciągników a w środku parę wyświetlaczy zamiast starych zegarów z Poloneza. Może i to jest prototyp, może i do badań... ale z tyłu jest ten sam most co był w Lublinie na tych samych resorach piórowych (nie parabolicznych) wymagających okresowego smarowania ... Jednym słowem Żuczek odszykowany na szybko żeby było co pokazać ;/ I tak jak kibicuje Ursusowi żeby robił robotę, tak zaczyna mnie to irytować. Nawet grupa uczniaków z samochodówki odszykowałaby lepszy projekt, bo by nie robili tego na odczepnego
  • Adikkk 2017-11-20 11:21:03
    Z Indiami to prawda, ale nie dlatego ze Chiny wyszły z mody tylko dlatego, ze są droższe od Indii. Jak już ktoś napisał, dziwna polityka, wspieramy kopalnie i jednocześnie Elektromobilność. W Polsce już dzisiaj i bez aut elektrycznych są problemy z pokryciem zapotrzebowania na prąd. Poza tym, auto wygląda jak Chinska (Hinduska) zabawka.
  • beart 2017-11-19 14:58:24
    chiny wyszły z mody,teraz wszystko hindusi nam klepią,od farmtraka do john deera
  • Gorg 2017-11-18 21:46:46
    Prawda jest taka ze ursus tak naprawde jedzie na dotacjach panstwowych. Otwiera fabryki montownie ale najpierw rzad pozycza kase. I niedlugo bedzie tez produkowal kalesony. Do momentu ale biznes dotowany sie skonczy i tyle. To jest lipa, wsxystko z indii i tp.
  • T.B. 2017-11-18 19:43:16
    Ursus pcha się we wszystko, do czego są dotacje i poparcie polityczne. W większości skończy się na prototypach, a jeśli coś powstanie to pod zamówienia publiczne. W chwili obecnej jedyną firmą, która ma doświadczenie z pojazdami eletrycznymi jest Melex, który produkuje je kilkadziesiąt lat.
  • rych 2017-11-18 16:12:07
    @mmm Podejrzewam, że i w najbardziej optymalnych warunkach na wiosnę i wczesną jesień przy 17-20 C nie będzie osiągalny, jak producent mówi 150 km to dziel na dwa i to będzie rzeczywisty zasięg a jak do tego ma dojść 1,5 tony ładunku (a w naszych realiach 2) to ledwie co zjedzie z bazy i bateryjki się wyładują. Dobra może kupią dobre akumulatory i pocisną 90 km realnego zasięgu ale to wciąż lipa biorąc pod uwagę dostawczaka. Pomysł jest super, w miastach tylko takie sprzęty powinny jeździć od ładowarki na bazie do ładowarki na wyładunku (szybką ładowarkę można wbudować w auto i nie nie zajmuje miejsca tyle co szafa gdańska) ale to są koszty, koszty, koszty... Ja bym wolał żeby wskrzesili klasycznego Lublinka na 3,5 t prostego, solidnego aczkolwiek z resorem para i motorem najlepiej na LPG/CNG.
  • mmm 2017-11-18 15:50:21
    Jeżdżę sprinterm, średnio 120 km dziennie i chętnie bym przesiadl na elektryka, tylko czy ten zasięg będzie też osiągalny w zimę?
  • timi 2017-11-18 14:29:58
    Kolejna auto na węgiel. Spalany w polskich elektrowniach.
  • dfgh 2017-11-18 14:06:33
    Bezsensowny pomysł pchać się dostawczakiem w elektrykę. Ten samochód ma zarabiać a nie przemieszczać się od ładowarki do ładowarki i tracić czas na naładowanie baterii. Ładowanie może i trwa 15 minut ale w odpowiedniej stacji ładowania której pewnie w kraju nie ma ani jednej wiec poroniony pomysł.
  • nika 2017-11-18 13:37:19
    dla OSP są potrzebne pojazdy na paliwa kopalne - diesel/benzyna bo także to paliwo jest używane w osprzęcie.
    Co do pomysłu wskrzeszenia dostawczaka marki FSC-Lublin - jeżeli będzie tani, trwały, ekonomiczny to fajnie. Gorzej jak wskrzeszą coś w podobie tego lublinka który jest kiepskim autem.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.76.247
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!