PARTNERZY PORTALU
partner portalu farmer.pl partner portalu farmer.pl

KOMENTARZE DO TEKSTU:

Za pieniądze z budżetu można technicznie wykonać każdy prototyp. Pytanie ile to będzie kosztowało jak trafi do produkcji i czy za tą cenę znajdzie nabywców. Obecne zaawansowanie technologiczne montowanych przez Ursusa ciągników to poziom lat 80-tych a cena dorównuje nowoczesnym konstrukcjom zachodnim. Przebicie URSUSA na rządzących jest, media też przychylne, tylko z efektami krucho co widać choćby po poziomie zatrudnienia.

zwz, 2017-11-21 22:04:10

przecież ten ich rzekomo opracowany ze studentami samochodzik elektryczny OSOBOWY, to jakiś chinol był kupiony i pomalowany w barwy ursusa nic więcej nie zrobione... W tych ich projektach to już można się pogubić... A nawet prostej prasy stałokomorowej nie potrafią porządnie skręcić

rych, 2017-11-21 10:43:32

ta, Zarajczyki wywąchują każda subwencję ze skarbu państwa, opracowanie transmisji , traktory do afryki, autko na bateryjki, wszystko opłacone przez budżet. W miarę sensowne samochody elektryczne opracowuje i buduje ślaski Komel, tam to ma sens. Np dostwczak Żbik w mieście na bateryjkach, miedzy miastami diesel, zasięg na ogniwach też wiekszy.

countryexpert, 2017-11-21 07:28:48

@Adikkk To nie jest chińska/hinduska zabawka tylko Lublin 3 z maską oblepioną włóknem szklanym i żywicom, lampy zapożyczone od ciągników a w środku parę wyświetlaczy zamiast starych zegarów z Poloneza. Może i to jest prototyp, może i do badań... ale z tyłu jest ten sam most co był w Lublinie na tych samych resorach piórowych (nie parabolicznych) wymagających okresowego smarowania ... Jednym słowem Żuczek odszykowany na szybko żeby było co pokazać ;/ I tak jak kibicuje Ursusowi żeby robił robotę, tak zaczyna mnie to irytować. Nawet grupa uczniaków z samochodówki odszykowałaby lepszy projekt, bo by nie robili tego na odczepnego

mieciu, 2017-11-20 13:31:39

Z Indiami to prawda, ale nie dlatego ze Chiny wyszły z mody tylko dlatego, ze są droższe od Indii. Jak już ktoś napisał, dziwna polityka, wspieramy kopalnie i jednocześnie Elektromobilność. W Polsce już dzisiaj i bez aut elektrycznych są problemy z pokryciem zapotrzebowania na prąd. Poza tym, auto wygląda jak Chinska (Hinduska) zabawka.

Adikkk, 2017-11-20 11:21:03

chiny wyszły z mody,teraz wszystko hindusi nam klepią,od farmtraka do john deera

beart, 2017-11-19 14:58:24

Prawda jest taka ze ursus tak naprawde jedzie na dotacjach panstwowych. Otwiera fabryki montownie ale najpierw rzad pozycza kase. I niedlugo bedzie tez produkowal kalesony. Do momentu ale biznes dotowany sie skonczy i tyle. To jest lipa, wsxystko z indii i tp.

Gorg, 2017-11-18 21:46:46

Ursus pcha się we wszystko, do czego są dotacje i poparcie polityczne. W większości skończy się na prototypach, a jeśli coś powstanie to pod zamówienia publiczne. W chwili obecnej jedyną firmą, która ma doświadczenie z pojazdami eletrycznymi jest Melex, który produkuje je kilkadziesiąt lat.

T.B., 2017-11-18 19:43:16

@mmm Podejrzewam, że i w najbardziej optymalnych warunkach na wiosnę i wczesną jesień przy 17-20 C nie będzie osiągalny, jak producent mówi 150 km to dziel na dwa i to będzie rzeczywisty zasięg a jak do tego ma dojść 1,5 tony ładunku (a w naszych realiach 2) to ledwie co zjedzie z bazy i bateryjki się wyładują. Dobra może kupią dobre akumulatory i pocisną 90 km realnego zasięgu ale to wciąż lipa biorąc pod uwagę dostawczaka. Pomysł jest super, w miastach tylko takie sprzęty powinny jeździć od ładowarki na bazie do ładowarki na wyładunku (szybką ładowarkę można wbudować w auto i nie nie zajmuje miejsca tyle co szafa gdańska) ale to są koszty, koszty, koszty... Ja bym wolał żeby wskrzesili klasycznego Lublinka na 3,5 t prostego, solidnego aczkolwiek z resorem para i motorem najlepiej na LPG/CNG.

rych, 2017-11-18 16:12:07

Jeżdżę sprinterm, średnio 120 km dziennie i chętnie bym przesiadl na elektryka, tylko czy ten zasięg będzie też osiągalny w zimę?

mmm, 2017-11-18 15:50:21

Kolejna auto na węgiel. Spalany w polskich elektrowniach.

timi, 2017-11-18 14:29:58

Bezsensowny pomysł pchać się dostawczakiem w elektrykę. Ten samochód ma zarabiać a nie przemieszczać się od ładowarki do ładowarki i tracić czas na naładowanie baterii. Ładowanie może i trwa 15 minut ale w odpowiedniej stacji ładowania której pewnie w kraju nie ma ani jednej wiec poroniony pomysł.

dfgh, 2017-11-18 14:06:33

dla OSP są potrzebne pojazdy na paliwa kopalne - diesel/benzyna bo także to paliwo jest używane w osprzęcie.
Co do pomysłu wskrzeszenia dostawczaka marki FSC-Lublin - jeżeli będzie tani, trwały, ekonomiczny to fajnie. Gorzej jak wskrzeszą coś w podobie tego lublinka który jest kiepskim autem.

nika, 2017-11-18 13:37:19



BĄDŹ NA BIEŻĄCO


RYNEK, KONTRAKTY, KOMENTARZE


» WSZYSTKIE WYDARZENIA

EKSPERCI FARMERA

OFERTY

TU KUPISZ FARMERA

FORUM FARMERA

Pałuczanin81

@arszczecin-akurat nie ten adres-im bliżej miwigosowych wlości-tym bardziej szczyna opada.. dwa tiry nawrócą

arszczecin

@miwigos podejrzewam że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli masz podwórze wielkopolskie to nie mam pytań. Bo nasze...