PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Papryka bez nasion

Papryka bez nasion

W 2012 roku Syngenta po raz pierwszy zaprezentowała beznasienną paprykę pod marką handlową Angell. Produkt ten zdobył pierwsze miejsce jako Innowacja roku 2012 podczas targów Fruit Logistica w Berlinie.



Papryka Angello należąca do kategorii „baby pepper" jest przeznaczona dla konsumentów, którzy cenią sobie nowości i do tej pory nie jadali papryki. Owoce oprócz tego, że nie posiadają w ogóle nasion - co jest szczególnie pożądane przy produktach typu „snack", są również rewelacyjne w smaku - bardzo słodkie (ok. 25 proc. więcej niż odmiany standardowe) i „crunchy". Ciężar owoców waha się w granicach od 10 do 30g, a wielkość od 5 do 10 cm, ma czerwony kolor z pięknym połyskiem oraz stożkowy kształt.

Od początku roku papryka ANGELLO jest dostępna w bardzo ograniczonej ilości w marketach Europy Zachodniej. Hodowla papryki beznasiennej oparta jest na metodach tradycyjnych, w wyniku których wszystkie owoce są partenokarpne. Produkcja pochodzi z Izraela, Hiszpanii oraz z Holandii.

Ze względu na bardzo duże zainteresowanie konsumentów oraz handlowców nową papryką - Syngenta opracowuje strategię, dzięki której owoce tej papryki znajdą się na stołach konsumentów z całej Europy, a w dalszej kolejności, również na innych kontynentach.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 23.20.240.193
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!