Na logo pojawią się również charakterystyczne elementy i kolorystyka nawiązująca do pól uprawnych. Zmiana ta dotyczy wszystkich materiałów informacyjnych i promocyjnych oraz oznaczenia produktów firmy.

- W oparciu o silne fundamenty prowadzonej działalności, Euralis ma ambicje, aby kontynuować swój dynamiczny rozwój poprzez zdobywanie coraz większych udziałów w rynku – poinformował zespół firmy.

Zdaniem jej przedstawicieli najważniejsze filary rozwoju to: innowacje, doświadczenie, jakość i rzetelność.

- Konsekwentnie umacniamy pozycję jednego z europejskich liderów na rynku nasion kukurydzy i roślin oleistych. Lecz, aby osiągnąć sukces musimy dbać o nasze wartości, które nas wyróżniają, dzięki którym jesteśmy rozpoznawani i doceniani przez naszych klientów. Te wartości są podstawą naszej współpracy opartej na zaufaniu. Dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem, aby umożliwić rolnikom najwyższe zbiory – podaje zespół Euralis Nasiona.

Jak dodają, firma ma ambicję stać się najbardziej innowacyjnym hodowcą i rzetelnym partnerem dla dystrybutorów i rolników.