Nawozy oferowane przez tworzące Grupę Azoty Zakłady Azotowe w Tarnowie-Mościcach S.A., ZAK S.A. z Kędzierzyna oraz Zakłady Chemiczne „Police" S.A. sprzedawane będą teraz pod nowym wspólnym logo Grupy Azoty. Motywem przewodnim ikonografii opakowań jest pole na tle krajobrazu wsi.

Śmiało poprowadzona, dynamiczna kreska tworzy wizualizację wiejskiego pejzażu. Opakowania zostały przygotowane w kilku wariantach kolorystycznych odpowiadających oferowanemu asortymentowi nawozów. I tak nawozy azotowe, jak na przykład Salmag, prezentowane są w kolorze pomarańczowym, azotowe z siarką, na przykład Saletrosan - w żółtym, a wieloskładnikowe, jak Polifoska - w ciepłej zieleni. Wspólne są natomiast akcenty granatowe, nawiązujące do nowego logo Spółki, które umieszczone jest centralnie na każdym z opakowań. Wprowadzone zmiany pozwolą uzyskać spójny wizerunek marek produktowych i ułatwią rolnikom rozpoznawanie produktów Grupy Azoty.

Wprowadzenie nowych opakowań na rynek połączono z kampanią reklamową pod hasłem „Grupa najlepszych składników", by podkreślić ofertę nawozów Grupy Azoty. Kampanię przeprowadzono w mediach tradycyjnych oraz w internecie i połączono z konkursem dla rolników. Aby wygrać jeden z trzech Mercedesów - Sprinter, Vito lub Citan - należało zakupić wskazaną w regulaminie ilość nawozów azotowych oraz wieloskładnikowych, a także wymyślić hasło reklamujące Grupę Azoty. Dodatkowo przewidziano także nagrody za najlepsze hasło tygodnia podczas czterech pierwszych tygodni trwania konkursu.

Zwycięzcami konkursu zostali:
Jerzy Małachowski z gminy Stubno, woj. podkarpackie
Jacek Rurarz z gminy Parzęczew, woj. łódzkie
Paweł Dyjak z gminy Gryfice, woj. zachodniopomorskie .

Podobał się artykuł? Podziel się!