Podejmowane działania to element większej kampanii marketingowej CIECH Sarzyna, „Postaw chwastom granicę”, która ruszyła w 2015 roku. Promuje ona środki ochrony roślin produkowane przez Spółkę: Agrosar 360 SL oraz grupę produktów Chwastox.

Agrosar 360 SL to nieselektywny środek chwastobójczy, oparty o substancję czynną glifosat. Jest wysoce skuteczny w zwalczaniu perzu oraz innych chwastów jedno- i dwuliściennych zarówno rocznych i wieloletnich. Herbicyd może być wykorzystany w produkcji profesjonalnej, jak i małoobszarowej, do likwidacji zbędnej roślinności na działkach, chodnikach, podjazdach i innych terenach. Na tereny rekreacyjne oferowany jest pod marką ZIEMOVIT.

- Rynek środków ochrony roślin rośnie i aby na nim skutecznie konkurować, bardzo ważne jest doświadczenie, odpowiednie kanały dystrybucji, a także elastyczność w udoskonalaniu produktów. CIECH Sarzyna posiada wszystkie te atuty. Agrosar 360 SL to środek, który nie ma sobie równych w profesjonalnych gospodarstwach, podmiejskich działkach czy przydomowych ogródkach. Jestem przekonany, że wzmocnienie komunikacji marketingowej zwiększy świadomość marki wśród naszych przyszłych i obecnych Klientów – wskazuje Mariusz Grelewicz, Prezes CIECH Sarzyna.