PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Ambitne plany rozwojowe CIECH Sarzyna

Autor: Łukasz Chmielewski/ CIECH SA

Dodano: 23-01-2017 12:15

Tagi:

Priorytetem firmy w najbliższym czasie jest rozbudowa portfolio produktów oraz ekspansja zagraniczna, również na rynki pozaeuropejskie.



W perspektywie średnio-okresowej, CIECH Sarzyna planuje oprzeć rozwój obszaru AGRO na badaniach i rozbudowie portfolio produktów oraz ekspansji zagranicznej skoncentrowanej na najbardziej efektywnych kierunkach. CIECH Sarzyna będzie także systematycznie rozwijać swoje działania marketingowe i ciągle doskonalić sieć dystrybucji oraz sprzedaży.

Na specjalnej konferencji prasowej w Nowej Sarzynie, przedstawiciele Spółki podsumowali najwazniejsze wydarzenia ostatnich 12 miesięcy w obszarze AGRO i przedstawili plany na przyszłość. Wśród najważniejszych osiągnięć wymieniono m.in. podwojenie wartości eksportu, wprowadzenie na początku 2016 roku nowej linii produktowej w kategorii Dom & Ogród – ZIEMOVIT – obejmującej produkty do pielęgnacji działek, ogrodów czy roślin balkonowych, premiery nowych produktów dla rolników, znaczący rozwój sił sprzedaży oraz udane kampanie reklamowe sztandarowych marek największego polskiego producenta środków ochrony roślin – grupy produktów Chwastox oraz Agrosar.

Do 2021 roku największy polski producent środków ochrony roślin zamierza wprowadzić do swojej oferty w obszarze AGRO około 50 nowych produktów – głównie herbicydów i fungicydów. CIECH Sarzyna planuje również rozszerzenie swojego portfolio o nowe insektycydy i zaprawy. Już dziś asortyment Spółki obejmuje ponad 40 produktów AGRO, zaspokajających różne potrzeby rolników, ogrodników i działkowców.

CIECH Sarzyna, która w ostatnim czasie podwoiła eksport swoich produktów AGRO, planuje dalszą ekspansję zagraniczną. W najbliższym czasie Spółka zamierza skoncentrować swoje działania w tej sferze na wzbogaceniu obecnej oferty produktowej o nowe molekuły i innowacyjne rozwiązania, odpowiadające na wyzwania związane z ograniczeniami w stosowaniu środków ochrony roślin, narzucane przez Komisję Europejską.

- Dołączamy do naszej oferty nowe technologie zastosowań środków ochrony roślin w obrębie głównych upraw, koncentrując się na problemach rolników, najbardziej istotnych pod względem ekonomicznym. Strategia ta jest odpowiedzią na prognozy i tendencje rynkowe oraz obecną, ciężką sytuację w popycie na środki ochrony roślin, jaką odnotowały wszystkie firmy o zasięgu europejskim i globalnym w sezonie 2016 – mówi Mariusz Grelewicz, Prezes CIECH Sarzyna.

Spółka prowadzi procesy rejestracyjno-rozwojowe, których zwieńczeniem będzie wprowadzenie nowych produktów na poszczególne rynki w latach 2021- 2022. Tylko w 2016 roku CIECH Sarzyna zakończyła 30 procesów rejestracyjnych na rynkach zagranicznych, rozpoczynając jednocześnie 18 nowych procesów rejestracyjnych, dla których przewidywany termin wejścia na rynek to lata 2019-2020. Warto podkreślić, że w 2016 roku Spółka zarejestrowała swoje produkty na 8 rynkach: w Hiszpanii, UK, Holandii, Słowacji, Czechach, Macedonii, Słowenii i Iranie.

Przedstawiciele Spółki poinformowali również, że w 2017 roku planują wprowadzić na polski rynek dwie nowości w obszarze AGRO - Chwastox Complex 260 EW, selektywnie działający środek przeznaczony do zwalczania chwastów dwuliściennych w uprawach zbóż oraz na obszarach trawiastych (trawniki, boiska sportowe i pola golfowe) i Labrador Extra 50EC – produkt do zwalczania chwastów jednoliściennych w uprawie rzepaku, ziemniaka i buraka cukrowego.

Największy polski producent środków ochrony roślin przedstawił również swoje plany dot. rozwoju marki ZIEMOVIT. W najbliższym czasie CIECH Sarzyna planuje wdrożenie 10 kolejnych produktów (m.in. środka grzybobójczego, podłoża do siewu i pikowania czy regeneratora do trawników), pozyskanie kolejnych partnerów handlowych i dalsze działania marketingowe – w tym współpracę z programem „Maja w Ogrodzie”, produkcję filmów poradnikowych z najpopularniejszym polskim bloggerem ogrodniczym - Ogrodnikiem Tomkiem oraz rozbudowę cieszącej się dużym zainteresowaniem aplikacji „Wirtualny ogród”.

- Potencjał marki, realizowane wsparcie marketingowe i wysoka jakość pozwalają nam sądzić, że ZIEMOVIT w średniookresowej perspektywie czasowej będzie liderem w swojej kategorii – mówi Mariusz Grelewicz, Prezes Zarządu CIECH Sarzyna.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • Maxx 2017-01-30 14:00:22
    Nowe produkty, nowe rynki, innowacje - tak powinno działać więcej przedsiębiorstw
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.195.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!