Zdaniem przedstawicieli firmy wśród największych atutów nowej Arysta LifeScience będzie kompleksowa oferta produktowa, obejmująca obecnie 80 preparatów ze wszystkich kategorii agrochemicznych (czyli: fungicydy, biostymulatory, insektycydy, herbicydy, akarycydy, zaprawy nasienne, regulatory wzrostu, innowacyjne nawozy, adiuwanty i inne), a w kolejnych latach dołączy do nich ponad 25 nowych produktów.

Arysta LifeScience - będąca częścią notowanego na giełdzie w Nowym Jorku międzynarodowego koncernu Platform Specialty Products (PAH), ogłosiła strategiczne cele na najbliższe 5 lat oraz kierunki rozwoju w związku z połączeniem z firmami Agriphar i Chemtura AgroSolutions.

Zdaniem przedstawicieli firmy, dzięki tym zmianom Arysta staje się obecnie jednym z „TOP 10” największych producentów i dystrybutorów środków agrochemicznych.

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, w zarządzie Arysta LifeScience Polska Sp. z o.o. zasiadają: Jerzy Pątek – prezes zarządu, Jose Nobre – członek zarządu, prezes Arysta LifeScience Europe, Hildo Brilleman – członek zarządu, szef regionu Europa Środkowa i Wschodnia.

- Połączenie Arysta LifeScience, Agriphar i Chemtura AgroSolutions oferuje kilka kluczowych korzyści strategicznych – powiedział Hildo Brilleman, szef regionu Europa Środkowa i Wschodnia – Są to: pełna oferta dla rolników w całym cyklu upraw, wzmocniona i zdywersyfikowana obecność na wszystkich kontynentach, a przede wszystkim – światowej klasy zespół.

Nowa Arysta LifeScience Polska to 43 osoby, w tym 21-osobowy zespół przedstawicieli handlowych, pracujących w 5 regionach sprzedaży. Do obszaru działania Arysta zostały dołączone kraje bałtyckie – Litwa, Łotwa i Estonia. Polscy menadżerowie objęli też funkcje w europejskich strukturach firmy.

Uproszczono i ujednolicono też system sprzedaży i dystrybucji, organizując jeden magazyn i jeden łańcuch dostaw. Wśród celów strategicznych Arysta Polska na najbliższe 5 lat jest: przekroczenie 200 mln zł obrotu, wprowadzenie na rynek 25 nowych produktów, zajęcie miejsca wśród pięciu najważniejszych dostawców środków agrochemicznych. Wiąże się z tym również optymalizacja sieci dystrybucji, kompleksowa, ujednolicona obsługa klienta, kampanie informacyjno-promocyjne, a także zatrudnienie nowych pracowników. Oprócz poszerzenia oferty produktów ważnym obszarem działalności nowej Arysta LifeScience będą badania, rozwój i rejestracje, w tym wprowadzenie nowych technologii.

Podobał się artykuł? Podziel się!