Makhteshim Agan Industries w kwietniu 2014 roku rozpocznie globalny proces zmiany swojej nazwy na „ADAMA". Wprowadzenie na rynki marki w poszczególnych krajach odbędzie się w następujących po sobie kampaniach. Oczekuje się, że pełne przejście do nowej nazwy zajmie osiemnaście miesięcy.

Nazwa ADAMA pochodzi od hebrajskiego słowa oznaczającego ziemię i odzwierciedla skupienie się firmy na potrzebach rolników a także jej misję rozwoju rolnictwa na całym świecie.

- Decyzja wprowadzenia jednej globalnej marki jako nazwy naszej firmy, odzwierciedla kolejny etap jej ewolucji: od grupy indywidualnie działających firm do zintegrowanej marki, jednego globalnego dostawcy produktów i usług dla rolników . Nowa nazwa podkreśla nasze długoletnie zaangażowanie na rzecz społeczności rolniczej i pozwala nam jednym głosem rozmawiać z rolnikami z całego świata - mówi Erez Vigodman, President - CEO

- Wprowadzając globalną, zintegrowaną komunikację, dostrzegamy potrzebę dostosowania jej do naszych działań lokalnych, zgodnych z potrzebami rolników i partnerów działających w poszczególnych społecznościach. Dlatego wiele kluczowych aspektów naszej działalności będzie nadal zależeć od zapotrzebowania lokalnego rynku i poszczególnych grup rolników - kontynuuje Erez Vigodman.

Formalne przejście do nowej globalnej marki planowane jest na początek kwietnia 2014 r. Wtedy firma poda dalsze informacje na temat wprowadzenia nowej globalnej nazwy ADAMA. Formalna zmiana nazwy Makhteshim Agan Industries Ltd. na Adama Agricultural Solutions Ltd. obowiązuje od 23 stycznia 2014 roku.