Makhteshim zaznaczył wyraźnie swoją obecność w mediach w tym roku. Promował się nie tylko w prasie rolniczej. Organizował konkursy dla rolników.

Furorę na rynku zrobiły herbicydy Metazanex i Fuego, które zwalczają chwasty dwuliścienne w uprawie rzepaku.

Od 18 czerwca br. został wprowadzony zakaz stosowania herbicydów Alanex i Lasso zawierających substancję czynną alachor.

Wprowadzenie molekuły matazachlor okazało się strzałem w dziesiątkę – powiedział podczas spotkania prasowego Narkiewicz-Jodko.

Makhteshim Agan jest obecna w Polsce od 9 lat. Firma zwiększa sprzedaż produktów ochrony roślin z roku na rok. Mimo znaczących wyników sprzedaży spółka nadal jest plasowana pod tym względem na 4 miejscu, za Bayer Crop Science, Syngneta i BASF.

Chcemy być numerem trzecim – powiedział Michael Reiss, szef Makhteshim na Polskę i Białoruś.

Światowa sprzedaż produktów firmy osiągnęła po 9 miesiącach br.   2 mld USD. Na rynku europejskim przychód ze sprzedaży wyniósł 780 mln USD.

Firma ma ambitne plany na 2009 rok. Chce m.in. promować marki Leander, Bifenix N oraz Kohinor.

Źródło: farmer.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!