PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Strategia Arysta na najbliższe lata

Strategia Arysta na najbliższe lata Tomasz Stadnikiewicz, dyrektor sprzedaży Arysta, fot. Arysta

Początek roku to okazja do zaprezentowania nowej odsłony firmy Arysta LifeScience po połączeniu z firmami Agriphar i Chemtura AgroSolutions. Jaką strategię przyjęła firma na najbliższe lata, jakie ma plany rozwoju i co zaoferuje obecnym oraz nowym klientom?



W 2015 r. nastąpiło połączenie firm: Arysta LifeScience, Agriphar i Chemtura AgroSolutions. - Nowa Arysta, która jest częścią międzynarodowego koncernu Platform Specialty Product, ma stać się jednym z wiodących producentów na polskim rynku środków ochrony roślin. Z punktu widzenia klienta ostatecznego integracja tych trzech firm przyniesie wymierne korzyści, czyli pełną ofertę do wszystkich grup upraw – powiedział Tomasz Stadnikiewicz, dyrektor sprzedaży.

– Zarówno ochrona fungicydowa, herbicydowa, jak i insektycydowa praktycznie w 100 proc. może być oparta o nasze produkty. Zmiana ta jest istotna nie tylko z perspektywy klientów, ale także pracowników – dodał.

- Chciałbym, żeby cała załoga miała świadomość, że to jest coś wspaniałego, że taka integracja to naprawdę ogromna szansa dla wszystkich – będziemy mieli do czynienia z nowymi produktami, nowymi technologiami, nowymi wyzwaniami – podsumował Jerzy Pątek, prezes zarządu.

Wśród celów strategicznych firmy Arysta są: wprowadzenie na rynek w ciągu kilku lat 25 nowych produktów oraz zwiększenie obrotów do ok. 200 mln zł netto rocznie.

Obecna oferta to 80 produktów ze wszystkich 9 kategorii preparatów agrochemicznych – od biostymulatorów, przez zaprawy nasienne, środki biobójcze, nawozy, po standardowe produkty do ochrony roślin.

- To sprawia, że Arysta jest jedynym dostawcą rozwiązań dla wszystkich producentów rolnych i do wszystkich typów upraw. Skupiamy się na rynku, na którym jesteśmy bardzo mocni – ochrony roślin sadowniczych i warzywniczych, ale w najbliższych latach będziemy rozwijali produkty do innych upraw, głównie rolniczych – powiedział Adam Słowiński - dyrektor marketingu i rozwoju.

Ważną zmianą będzie wprowadzenie nowych wielkości opakowań produktów (10, 20, 50 mililitrów), co ma znaczenie szczególnie dla producentów warzyw.

Wyzwaniem jest poszerzenie obszaru działalności firmy Arysta LifeScience o kraje bałtyckie. Obecnie prowadzone są bardzo intensywne prace w zakresie rejestracji środków, poprzedzające wprowadzenie pełnej oferty produktów na rynki Litwy, Łotwy i Estonii.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.224.17.157
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!