Zysk DuPont za drugi kwartał 2011 roku po uwzględnieniu zdarzeń nadzwyczajnych wyniósł 1,29 dolara na akcję po uwzględnieniu kosztu zakupu firmy Danisco w kwocie 0.08 dolara na akcję. Zysk DuPont w drugim kwartale 2010 wyniósł 1,26 dolara za akcję po uwzględnieniu zdarzeń nadzwyczajnych.

Sprzedaż wzrosła o 19 procent do 10,3 miliardów dolarów, na co złożyły się: o 11 procent wyższe ceny lokalne, o 2 procent wyższy wolumen sprzedaży, 3 procentowa korzyść z tytułu różnic kursowych i 3 procentowy wzrost netto wynikający ze zmian w portfolio produktów. Sprzedaż na rynkach rozwijających się wzrosła o 29 procent i stanowi 30 procent całkowitej sprzedaży firmy.

DuPont odnotował dobre wyniki w segmentach: rolniczym, chemikaliów, bezpieczeństwa i ochrony. Akwizycja firmy Danisco przyczyniła się do 20-procentowego wzrostu zysku operacyjnego przed opodatkowaniem w segmencie żywienia i zdrowia bez uwzględnienia wpływu zdarzeń nadzwyczajnych.
- Nasz silny wzrost sprzedaży w drugim kwartale, który odnotowaliśmy we wszystkich segmentach i regionach wynika z jednolitej strategii firmy na świecie oraz zorientowanych na klienta innowacji - powiedziała Ellen Kullman, dyrektor generalna i prezes Zarządu DuPont.

- Zwiększamy naszą prognozę zysku na rok 2011 na podstawie dotychczasowych, dobrych wyników oraz pewności co do naszych planów biznesowych na drugą połowę roku. W dłuższej perspektywie spodziewamy się dodatkowych, atrakcyjnych możliwości rozwoju całej naszej firmy wynikających z naukowych innowacji. Możliwości te wynikają również z integracji Danisco, światowej klasy producenta enzymów, specjalisty w obszarze fermentacji i produkcji dodatków do żywności - dodała.