Organizatorem programu jest Krajowa Federacja Producentów Zbóż.

Program przybliży konsumentom poszczególne rodzaje produktów zbożowych: pieczywo, makarony, kasze, mąki i płatki śniadaniowe. Udostępniane w ramach kampanii przepisy na smaczne potrawy, których podstawą będą przetwory zbożowe, dostarczą kulinarnych inspiracji i zachęcą do włączania ich jako składnika do codziennej zbilansowanej diety.

- Zaobserwowaliśmy, że Polacy nie mają pełnej wiedzy na temat właściwości produktów zbożowych. Nasza edukacja w tym zakresie w wielu przypadkach zatrzymuje się na etapie podstawowym i ogranicza się do znajomości jedynie kilku rodzajów zbóż. Naszym celem jest szerzenie wiedzy na temat produktów zbożowych oraz ich właściwości wśród konsumentów, tak aby mogli oni świadomie kształtować swoje nawyki żywieniowe. Mamy nadzieję, że zaplanowane przez nas w ramach kampanii działania wymiernie się do tego przyczynią. Dodatkowo chcemy też pokazać, że produkty zbożowe są po prostu niezwykle smaczne i mogą być podstawą wielu fantastycznych przepisów – mówi Joanna Tomaszewska, dyrektor biura Krajowej Federacji Producentów Zbóż.

Przez cały okres trwania kampanii działać będzie oficjalny blog programu, na którym pojawiać się będą regularnie praktyczne informacje na temat produktów zbożowych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!