PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Chcą sprzedawać wołowinę QMP

Być może już niedługo poważnie zwiększy się zapotrzebowanie na certyfikowaną wołowinę. Sprzedaż tego rodzaju wołowiny wzrosła r/r o 300 proc. Uczestnictwo w takim programie jasno pokazuje, że producent jest odpowiedzialny za przyszłość swojej produkcji.



Konsumenci już teraz wolą wybierać pewne produkty, nawet kosztem wyższej ceny. Dlatego producenci bydła mięsnego powinni już dzisiaj zastanowić się nad kierunkiem swojej produkcji w przyszłości. I wybrać, czy decydują się na produkcję bydła zgodnie z systemem jakości, czy też wolą aby ich zwierzęta nie były identyfikowalne.

Potwierdzają to wyniki badań i dotychczasowe doświadczenia w sprzedaży wołowiny QMP w warszawskich placówkach Makro Cash & Cary.

- Cztery hale Macro testowały  sprzedaż wołowiny QMP przez prawie dwa lata i chcą  ją teraz wprowadzić do 24 hal! Także coraz więcej restauracji jest zainteresowanych tym mięsem. W 2011 r. w porównaniu do poprzedniego sprzedaż wołowiny  wzrosła o blisko 300 proc., mimo niewielkiej promocji – informuje Jerzy Wierzbicki, prezes PZPBM.
Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.147.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!