PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Euro

Autor: opr. bb

Dodano: 18-05-2007 00:50

Tagi:

To ma być największa kampania promująca wołowinę w Polsce. Podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012, zjadą do nas potencjalni konsumenci. Producenci czerwonego mięsa zapowiadają, że z takiej okazji aż grzech nie skorzystać.



Euro 2012 to szansa również dla rolników. Tak zgodnie twierdzą producenci wołowiny. – Przyjedzie milion osób, które nie wyobrażają sobie restauracji bez dobrego steku w karcie, bez dobrej wołowiny. Milion konsumentów. Więc jeżeli się postaramy będzie to dobra okazja do rozpropagowania naszej zdrowej wołowiny wysokiej jakości, jaka się prędko nie powtórzy – mówi Jerzy Wierzbicki, Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego.

Dlatego przebojem kulinarnym Mistrzostw Europy w piłce nożnej mają być polskie steki wołowe. Producenci wołowiny i kucharze podpisali już stosowne porozumienie.

Andrzej Bryk Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni: - Polski Związek Nadbużański zobowiązał się, że wyprodukuje bardzo dobrej jakości wołowinę, którą my kucharze przetworzymy.

W Polsce spożycie wołowiny jest bardzo niskie. Przeciętny Polak zjada jej średnio 4 kg rocznie, podczas gdy w np. Danii – siedem razy więcej. Poza tym w Polsce brakuje dobrej wołowiny kulinarnej. A to dlatego, że większość wyprodukowanego żywca jest eksportowana w postaci cieląt, głównie do Włoch.

Źródło: Agrobiznes

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.225.31.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!