PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Fundusze promocji opłacają się

Fundusze promocji miały dwa zasadnicze cele. Pierwszy to zapewnienie wkładu własnego, aby uzyskać fundusze unijne na promocję żywności, a drugi to pobudzenie organizacji branżowych do współpracy. Oba te cele udało się osiągnąć - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Piotr Kondraciuk, dyrektor Biura Promocji Żywności ARR.



Zdaniem Piotra Kondraciuka dzięki funduszom promocji udało się znacznie zwiększyć absorpcje unijnych pieniędzy na promocję polskiej żywności.

Także drugi cel, mniej formalny udało się zrealizować. Dzięki komisjom zarządzającym branże i organizacje branżowe zaczęły ze sobą rozmawiać. Uważam, że to też ma spore znaczenie - mówi dyrektor Biura Promocji Żywności ARR.

O ile fundusze promocji zostały utworzone od podstaw, to ich organizacja i założenia opierały się na istniejącym wcześniej Funduszu Promocji Mleczarstwa, który został przekształcony w Fundusz Promocji Mleka.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.162.163.181
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!