PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Kampania promocyjna: Mlekosławni zachęcają do kupowania polskich produktów

Kampania promocyjna: Mlekosławni zachęcają do kupowania polskich produktów Fot. Shutterstock

„Bądź świadomy - kupuj polskie” to hasło promocyjne kampanii, którą zorganizowała Polska Izba Mleka. Do picia polskiego mleka i jedzenia nabiału wyprodukowanego w naszych mleczarniach zachęca w niej rodzina Mlekosławnych.



Kampania została sfinansowana z Funduszu Promocji Mleka. Ma na celu pokazanie Polakom, że warto kupować krajowe mleko i produkty nabiałowe, bo są zdrowe, smaczne i najwyższej jakości. Propaguje również „konsumencki patriotyzm” - uświadamia konsumentom, że wybór krajowych produktów wspiera polska gospodarkę i rolnictwo, zmniejsza bezrobocie i zwiększa PKB.
Sympatyczna rodzina Mlekosławnych nie tylko promuje krajowe mleko i propaguje właściwe postawy konsumentów, ale też edukuje Polaków w zakresie zasad zdrowego żywienia: obalają błędne mity dotyczące mleka, dają wskazówki co do właściwie zbilansowanej diety, proponują przepisy smacznych i zdrowych potraw. W czasie trwania kampanii która potrwać ma kilka miesięcy, można również skorzystać z porad dietetyka. Usługi te dostępne są na stronie internetowej PIM oraz www.mlekoslawni.pl.

Głowa rodziny Mlekosławnych to Mlekosław (Polskie Mleko UHT). Jego żona to Mlekosława (świeże mleko), zaś ich dziećmi są: Serosław, Jogurtosław, Masłosław i Śmietanosława.
Polska Izba Mleka w ramach kampanii współpracuje również z autorkami najpopularniejszych blogów, adresowanych przede wszystkim do młodych rodziców. Znane blogerki nie tylko promują kampanię, ale również piszą o tym, że jakości polskich produktów mleczarskim można zaufać, bez obaw podawać je dzieciom i na stałe włączać do jadłospisu całej rodziny.
Z najnowszych danych opublikowanych przez Główny Urząd Statystyczny wynika, że w 2016 r. statystyczny Polak wypił 222 litry mleka (łącznie z mlekiem przeznaczonym na przetwory, bez mleka przerobionego na masło).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.15.20
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!