Użytkownicy systemów udojowych Lely Astronaut zostali poproszeni o nakręcenie filmów prezentujących innowacyjne zmiany, jakie nastąpiły w ich gospodarstwa, po wprowadzeniu produktów Lely. Nagrodą dla twórcy najlepszego film był bon o wartości12,500 €.

Lely było zaskoczone ogromną liczbą zgłoszeń, ale jeszcze bardziej jakością zaprezentowanych materiałów i oryginalnością pomysłów. W trakcie dwumiesięcznego okresu trwania konkursu, zgłoszono 51 filmów konkursowych z piętnastu krajów. Zapał i entuzjazm, który towarzyszył uczestnikom wyzwania w ich twórczej pracy, spowodował, że kampania odniosła ogromny sukces.

Entuzjazm naszych klientów uwidocznił się w wielu kreatywnych zgłoszeniach. Jesteśmy dumni z ich przywiązania do naszych produktów i de facto to nasi klienci są twórcami sukcesu kampanii – powiedział Alexander van der Lely, dyrektor generalny Lely Group.

Filmy poddano ocenie międzynarodowemu jury składającemu się z pracowników zarządu firmy Lely, pod przewodnictwem Alexandra van der Lely Po wnikliwej ocenie przedstawionego materiału, zwycięzca konkursu został poinformowany o wygranej. Ów szwajcarski farmer stworzył klip zatytułowany „Five past cow”, który pokazuje w pomysłowy i profesjonalny sposób wpływ robota Astronaut na jego rodzinę i gospodarstwo mleczne, co było przyczyną przyznania mu bonu o wartości 12,500 €.

Uczestnicy, którzy zajęli drugie i trzecie miejsce zostali nagrodzeni bonami podarunkowym o wartości 2,500 € każdy. Polskie gospodarstwo także znalazło się w gronie zwycięzców.

Zwycięskie nagranie oraz pozostałe zgłoszenia można obejrzeć tutaj. Podobał się artykuł? Podziel się!