PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Powstał nowy kanał dystrybucji dla polskich producentów z branży mleczarskiej

Powstał nowy kanał dystrybucji dla polskich producentów z branży mleczarskiej Nowy kanał dystrybucji stwarza możliwości rozwoju eksportu produktów mleczarskich, fot.PTWP

Autor: Łukasz Chmielewski/Polish Dairy

Dodano: 23-05-2017 07:50

Tagi:

Na rynku działa nowa, innowacyjna platforma obrotu produktami mleczarskimi Polish Dairy, dostępna dla polskich producentów z branży mleczarskiej.



Nowa platforma pozwala na zawieranie transakcji na międzynarodowych giełdach, m.in. Global Dairy Trade, co przekłada się na dostęp do ponad 600 klientów z całego świata.

Według prezesa zarządu Polish Dairy, Mirosława Szczepańskiego, innowacyjność internetowej giełdy polega współpracy z mleczarniami, które produkują produkty o charakterze masowym. Są to proszki mleczne, proszki serwatkowe, tłuszcze mleczne, sery. Umożliwia to pozyskiwanie dużych wolumenów produktów o ujednoliconej strukturze, składzie, co ułatwia wprowadzanie ich na rynki światowe.

Polish Dairy jest pierwszą płaszczyzną pozwalającą na obrót produktami mleczarskimi w Polsce. Umożliwia rodzimym producentom zawieranie globalnych transakcji dzięki dostępowi do takich platform jak: Global Dairy Trade w Nowej Zelandii, Dairy Auction Online w Holandii, czy Alibaba.com w Chinach.

Polska jest jednym z największych eksporterów produktów mleczarskich, osiągając w 2016 roku wartość sprzedaży na poziomie 1,47 mld euro. Obserwowany jest jednak spadek wartości eksportu do krajów trzecich (o 16 proc. do 375 mln euro). Z nowopowstałą platformą sprzedaży wiązane są nadzieje na odwrócenie tego niekorzystnego trendu.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.189.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!