Spółdzielnia Mleczarska "Ostrołęka" tytuł „ Jakość roku 2010" zawdzięcza wysokim standardom stosowanych procedur, jak również przyjętej polityce jakości. Ponadto jest pozytywnie odbierana przez klientów, oraz bardzo dba o wysoki stopień zaangażowania pracowników w osiąganie celów.
SML "Ostrołęka" nieustannie dąży do optymalizacji pracy, zwiększając efektywność oraz wydajność, jednocześnie dbając o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość oferowanych produktów oraz usług.

„Jestem zaszczycony i bardzo szczęśliwy z powodu przyznania SML "Ostrołęka" tytułu „Jakość roku 2010" Jest to dla nas potwierdzenie wysokiej jakości wytwarzanych produktów, jak również naszego projakościowego sposobu myślenia w kreowaniu wizerunku marki". - mówi Tomasz Krajanowski, dyrektor sprzedaży i marketingu SML "Ostrołęka".

"Jakość roku 2010"
To największy w Polsce konkurs projakościowy organizowany przez Agencję Public PR, wydawcę m.in. Biznes Raportu, dodatku informacyjno-promocyjnego do Dziennika Gazety Prawnej.
Celem konkursu jest promocja jakości oraz wysokich standardów w działalności gospodarczej, jak również udoskonalanie wizerunku firm, oraz popularyzowanie projakościowego sposobu myślenia.