PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Strategia promocji branży mleczarskiej

Polska Izba Mleka chciałaby sfinansować ze środków Funduszu Promocji Mleczarstwa opracowanie strategii promocji branży mleczarskiej. Jak udało się nam dowiedzieć, potrzeba stworzenia takiego dokumentu pojawiła się podczas prac Zespołu do spraw konsolidacji branży mleczarskiej powołanego przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Marka Sawickiego.



O inicjatywie Polskiej Izby Mleka pisaliśmy już wcześniej na farmer.pl. Strategia ta ma być stworzona w oparciu o szereg analiz, badań i opracowań eksperckich i jak zapewnia Polska Izba Mleka, będzie dokumentem wyjściowym, pozwalającym planować proces konsolidacji i rozwoju branży mleczarskiej.

Strategia rozwoju branży mleczarskiej będzie istotnym dokumentem dla polskiego sektora mleczarskiego na lata 2011 – 2016. Określi priorytety działań ukierunkowanych na branżę , które zapewnić

Rozwój branży rozumiany jest jako cykl przemian społeczno-ekonomiczno-finansowo-organizacyjnych sektora rolno-spożywczego związanego z produkcją i przetwórstwem mleka, mających służyć innowacyjności, wzrostowi konkurencyjności i podniesieniu wskaźników finansowych podmiotów związanych z produkcją i przetwórstwem mleka . - Strategia określi aktualny stan branży, jej potencjał, warunki rozwoju oraz czynniki i działania mające ten rozwój zapewnić – mówi Agnieszka Maliszewska, dyrektor Biura Polskiej Izby Mleka.

Źródło: farmer.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.71.68
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!