PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Mocna promocja mięsa drobiowego w 2015 r.

Mocna promocja mięsa drobiowego w 2015 r.

Autor: Ewa Kapelusz

Dodano: 01-04-2015 19:56

Tagi:

KRD wybrała organizację wdrażające programy promujące drób w kraju i za granicą w 2015 roku.



Krajowa Rada Drobiarstwa Izba Gospodarcza w Warszawie wyłoniła w lutym podmiot realizujący program promujący kacze mięso. Co prawda konsumpcja mięsa z kaczki rośnie, jednak jego upowszechnienie wymaga osobnego wsparcia promocyjnego. Pomóc w tym ma „Kampania Promocyjna Mięsa Kaczego".

Kampania promująca kacze mięso ma zwiększyć jego popularność w handlu oraz wśród konsumentów, poprzez zwiększenie wiedzy o samym produkcie jak i sposobach jego przygotowania do spożycia. Projekt ma pomóc w budowie pozytywnego wizerunku tegoż produktu, w oparciu o jego smak, a także staropolską tradycję, zgodnie, z którą mięso to było i jest serwowane na wyjątkowe okazje, święta, uroczystości. Nieprzypadkowy jest, więc czas trwania kampanii: podział na okres poprzedzający Wielkanoc i Boże Narodzenie (październik- grudzień).

Wtedy to zaistnieje ona w prasie, telewizji i Internecie, przewidziane są także działania reklamowe wśród polityków i liderów opinii, tj. pokazy kulinarne pod okiem znanego restauratora, kucharza lub krytyka kulinarnego i degustacje dań z kaczki. „Kampania Promocyjna Mięsa Kaczego" ma kosztować około 900 000 złotych brutto (wpisana do planu finansowego na rok 2015 Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego).

Na początku lutego KRD- IG spośród sześciu ofert, które wpłynęły wybrała podmiot, który zrealizuję projekt. Jest to firma Effective Media sp. z o.o.
Grupa Ekspertów KRD- IG wyłoniła ponadto organizacje, która zrealizuje kampanię promocyjno- informacyjną dotyczącą europejskiego drobiu produkowanego w jakości QAFP na rynkach krajów trzecich (Chin z Hongkongiem, Wietnamu oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich). Realizacją zajmie się firma Partner of Promotion sp. z o.o.

Zaś wdrożeniem programu pt. „Ochrona wizerunku polskiej branży drobiarskiej" -firma ART&PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.224.255.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!