- Wprowadzenie usługi sprzedaży mobilnej, która skierowana jest w szczególności do klientów detalicznych charakteryzującym się dużym rozproszeniem jest szansą na umocnienie pozycji oraz pozyskanie i zbudowanie relacji z nowymi partnerami - powiedział Maciej Rybicki, prezes Provimi.

Mobilne Punkty Sprzedaży to narzędzie dystrybucji detalicznej, które doskonale sprawdza się na światowym rynku handlu paszami.

Usługi świadczone w Mobilnych Punktach Sprzedaży Provimi prowadzone są przez wykwalifikowanych sprzedawców.

Dostosowane do takiej formy sprzedaży Proviwozy pojawiać się będą regularnie, w ustalonych dniach i godzinach tygodnia w wybranych miejscowościach. Takie rozwiązanie ma zagwarantować rolnikom dostawy najwyższej jakości pasz dostosowane do potrzeb i wielkości hodowli, dużą oszczędność czasu i poprawi efektywność prowadzonego gospodarstwa.

- Uruchomienie mobilnych punktów sprzedaży to szansa, by jeszcze bardziej umocnić pozycję Provimi Polska na rynku. Jednym z naszych priorytetów jest wsłuchiwanie się w potrzeby rynku i hodowców. Nie tylko tych większych, ale także tych, którzy prowadzą mniejsze gospodarstwa. Na współpracy z nimi również bardzo nam zależy. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć nasze usługi o Mobilne Punkty Sprzedaży Provimi. Mam nadzieję, że będą one dużym ułatwieniem i dostarczą hodowcom usług najwyższej jakości - powiedział Maciej Rybicki, Prezes Provimi Polska.

Uroczyste przekazanie Proviwozów odbyło się na terenie Zakładu Produkcyjnego w Dobrzelinie. W spotkaniu uczestniczyli m.in. partnerzy Provimi z całej Polski, którzy przystąpili do programu mobilnej Sprzedaży Provimi.

Podobał się artykuł? Podziel się!