Ograniczeniem zyskowności dla producentów jest jednak wzrost cen pasz, wynikający z małej ilości surowców paszowych na rynku a tym samym z ich wysokiej ceny.

Uwzględniając obecną sytuację na rynku oraz zmiany jakie na nim zachodzą, Provimi Polska stworzyło nowe produkty i ulepszyło programy żywieniowe dla bydła mlecznego. Innowacyjne linie produktowe w pełni wykorzystują potencjał genetyczny, podnosząc jednocześnie wydajność krów.

Dzięki globalnej strategii One Provimi, w pracach nad udoskonaleniem oferty skierowanej do producentów bydła mlecznego uczestniczyli najlepsi naukowcy i praktycy z całego świata. Efektem tego są produkty spełniające najostrzejsze wymagania.

- Wśród korzyści płynących z połączenia wiedzy z różnych części świata, dotyczących bezpośrednio klientów, wyróżnić można innowacyjne produkty i koncepcje, rozszerzenie wiedzy doradców Provimi, lepsze wykorzystanie zasobów i możliwości ferm wysoko wyspecjalizowanych - mówi Marcin Goździela, menedżer linii produktowej dla bydła na Polskę, Ukrainę i Europę Południowo-Wschodnią. - Pierwsze efekty założeń One Provimi już widać. Są nimi nowe linie produktowe dla bydła mlecznego bazujące na innowacjach ze świata nauki i technologii. Już niebawem pojawią się nowe dodatki mineralno-witaminowe. Zgromadzona wiedza pozwoli również na rozszerzenie oferty serwisowej kierowanej do hodowców oraz rozwinięcie usług laboratoryjnych opartych o najnowsze metody badawcze, np. określające wartość pokarmową kiszonki z kukurydzy - dodaje Goździela.

Wprowadzane przez Provimi linie produktowe zaspokoją potrzeby zwierząt chowanych w różnych warunkach i o różnych wymaganiach. Szeroka oferta pasz treściwych oraz dodatków specjalistycznych, wsparte fachową wiedzą i bogatym doświadczeniem doradców Provimi w zakresie żywienia, weterynarii oraz zarządzania stadem, pozwolą osiągać najlepsze wyniki produkcyjne w każdym stadzie - zapewnia Provimi.

Podobał się artykuł? Podziel się!