Dużym sukcesem trzyletniej kampanii PQS jest to, że w tak krótkim okresie udało się zbudować rozpoznawalną przez konsumentów markę mięsa.

– Głównym założeniem kampanii było przede wszystkim stworzenie możliwości wyboru dla konsumenta przy dokonywaniu decyzji o zakupie mięsa. W naszym programie mięso zaczęło być rozpoznawalne. Badania konsumenckie wykonane w latach 2010 – 2012 potwierdziły, że kampania informacyjna PQS zwiększyła świadomość i znajomość wszystkich certyfikatów jakości mięsa wśród konsumentów – powiedział Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso.
 
Kampania zwiększyła wiedzę konsumentów na temat istniejących systemów jakości żywności. Jednocześnie mięso PQS było kojarzone jako mięso o ponadstandardowej jakości i bezpieczne zdrowotnie. Przede wszystkim kampania spowodowała, że konsumenci w większym stopniu zwracają uwagę na to co kupują i czy produkt posiada certyfikat jakości.

- W następnej kampanii PQS, którą planujemy chcemy rozszerzyć kampanię na sieć dystrybucji, jednocześnie nadal kontynuować promocję wśród konsumentów – wyjaśniał Choiński.

Z kolei Piotr Kondraciuk dyrektor Biura promocji Żywności Agencji Rynku Rolnego wyjaśniał jak ważne jest budowanie gwarantowanej jakości żywności.