Konkurs ,,l’Art de la Cusine Martell 2012” jest jednym z najbardziej prestiżowych wydarzeń kulinarnych w kraju. W tym roku restauracje przystępujące do rywalizacji sięgnęły po wieprzowinę PQS. To kolejny sygnał, że mięso wysokiej jakości znajduje uznanie nie tylko wśród  konsumentów, ale także wśród najlepszych restauratorów, - tych którzy tak naprawdę kreują modę.

Być może już niedługo także rolnicy odczują zwiększony popyt na ten rodzaj wieprzowiny.

W czasie sobotniego konkursu na głównym dziedzińcu Hotelu ZAMEK RYN odbywały się pokazy kulinarne i degustacje na stoisku PQS. Sam konkurs, a także stoiska sponsorskie, które mu towarzyszyły odwiedziło blisko 1000 osób.

Trzeba pamiętać, że kampania PQS jest skierowana przede wszystkim  do kobiet w wieku od 25 do 54 lat, z dużych miast, o dobrych zarobkach.  Ta grupa najczęściej robi zakupy, interesuje się nowościami,  poszukuje produktów  wysokiej jakości - jest świadoma czego szuka i dlaczego. I do tej grupy dostosowane są działania informacyjne w ramach kampanii. Jeżeli tam produkt zostanie na stałe przyjęty to stanie się bardziej popularny także wśród pozostałych konsumentów.