Celem kampanii jest promocja mięsa wieprzowego i jego przetworów na rynku Japonii i Kanady oraz przekonanie japońskich i kanadyjskich dystrybutorów, importerów, przedstawicieli sieci handlowych oraz hurtowników i detalistów o jego wysokiej jakości, gwarantowanej między innymi przestrzeganiem wyśrubowanych norm i standardów produkcji.

W ramach projektu została już uruchomiona strona internetowa, dostępna w języku polskim, japońskim i angielskim. Jest to platforma, służąca do komunikowania najważniejszych punktów realizowanych w ramach kampanii oraz promocji producentów mięsa wieprzowego i jego przetworów.

Ponadto, już w kwietniu firmy działające w obszarze produkcji i przetwórstwa mięsa wieprzowego będą mogły wziąć udział w targach Toronto Food + Drink Market w Kanadzie (08-10.04.2016 r.) oraz Japan Meat Industry Fair w Tokio (13-15.04.2016 r.), gdzie na stoisku kampanii „LET’S MEAT!” będą mogły prezentować najwyższej jakości wieprzowinę! Szykuje się prawdziwa uczta kulinarnych smaków. Niewątpliwie wystawy zapiszą się trwale w polsko-kanadyjskich oraz polsko-japońskich stosunkach handlowych w branży mięsnej.  

- Kanada to jeden z niewielu otwartych poza unijnych rynków zbytu dla polskiej wieprzowiny – na tym rynku, tak jak i inne kraje Europejskie, jesteśmy obecni, warto więc o ten rynek dbać i umacniać na nim swoją pozycje. Japonia zaś to kierunek o który opłaca się walczyć, to rynek na który warto powrócić, dlatego Japończykom nie dajemy o sobie zapomnieć – podsumowuje Witold Choiński prezes Związku Polskie Mięso – organizator kampanii.

Podobał się artykuł? Podziel się!