– Ursus to ponad 120 lat rozwoju mechanizacji krajowego rolnictwa, zbierania doświadczeń i podtrzymywania przemysłowych tradycji w oparciu o rodzimy kapitał. To najstarsza polska marka, która stała się partnerem polskich rolników. Z naszych maszyn korzystają kolejne już pokolenia Polaków – mówi Karol Zarajczyk, prezes spółki Ursus SA.

– Mało kto wie, że z 1,5 mln wszystkich ciągników użytkowanych obecnie w Polsce połowa to ciągniki marki Ursus. Ciągniki serii C to legenda polskiej wsi, rodzinny ciągnik od pokoleń. To pokazuje możliwości rozwoju firmy w Polsce – dodaje.

Nowa inicjatywa spółki, czyli kampania o nazwie ,,Polska Opowieść”, to projekt fotograficzno-filmowy, mający na celu  udokumentowanie doświadczeń kliku pokoleń polskich rolników, których w codziennej pracy łączą ciągniki i maszyny Ursusa – informują przedstawiciele spółki Ursus. Bohaterami projektu są osoby, dla których sprzęt rolniczy spółki to nie tylko narzędzie pracy, ale także ważna część codziennego życia. Opowiadają o swojej pracy, wrażeniach i najważniejszych wspomnieniach związanych z wykonywanymi przy pomocy maszyn Ursusa czynnościami.

6 lutego ruszyła oficjalna witryna internetowa, na której każdy kto chciałaby podzielić się swoją historią może w prosty sposób dołączyć do projektu. Wystarczy, że skorzysta z formularza znajdującego się na stronie www.polskaopowiesc.pl.

Jak przekonują przedstawiciele Ursusa, ciągniki tej marki są dostosowane technologicznie i cenowo do oczekiwań polskich rolników. Ogromne zaufanie do marki potwierdzają ostatnie wyniki sprzedażowe. Rekordy popularności wśród polskich rolników biją flagowe produkty spółki – ciągniki z legendarnej serii ,,C”. Ciągnik C-380 był najchętniej kupowanym wśród polskich rolników w 2016 r.

– Dane dotyczące rejestracji nowych ciągników w 2016 r. potwierdzają, że maszyny Ursusa cieszą się ogromnym zaufaniem wśród polskich rolników, z miesiąca na miesiąc decyduje się na nie coraz więcej osób. Wielu z nich darzy je ogromnym sentymentem, ponieważ w ich rodzinach te maszyny wybierano od pokoleń. Właśnie dlatego chcemy udokumentować doświadczenia polskich rolników związane z naszymi maszynami – mówi Karol Zarajczyk, prezes spółki Ursus.