Grene jak co roku rozpoczyna „Akcję żniwną”. W najbardziej intensywnym okresie dla rolników dyżury pracowników w sklepach zostają wydłużone. Przez cały tydzień punkty Grene oferują szeroki i niezbędny w czasie żniw asortyment, a pracownicy będą służyli fachową poradą.

W porze wzmożonych prac polowych sklepy będą czynne: od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00-19:00 oraz w niedziele od 8:00-16:00. Dyżury w sklepach zostaną rozłożone adekwatnie do czasu trwania żniw w danym regionie. Akcja żniwna w każdym regionie rozpocznie się w zależności od potrzeb rolników. Jak informuję przekonują firmy, Grene zależy na maksymalnym dopasowaniu oferty oraz usług do sezonu i prac towarzyszących mu w różnych częściach kraju.

- W czasie zbiorów maszyny są w największym stopniu eksploatowane. Wówczas w kombajnie może popsuć się każda część. Powodem jest duże obciążenie i zużywanie się pewnych elementów. Nie chcemy, by rolnicy w takich sytuacjach przerywali prace w polu. Niektóre maszyny wymagają natychmiastowej naprawy, dlatego służymy pomocą 7 dni w tygodniu. Klientów zawsze traktujemy priorytetowo. – podkreśla Jarosław Łuczak, szef marketingu Grene.

Podczas żniw rolnicy powinni czuć się bezpiecznie i wiedzieć, że w razie awarii będą mieli możliwość szybkiego zakupu brakującego asortymentu. Elastyczne podejście sieci Grene pozwala nie tylko na znalezienie części w sklepie stacjonarnym, ale także na szybkie zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego www.grene.pl. Na stronie można sprawdzić czy szukana część jest dostępna w poszczególnych sklepach, a także odnaleźć punkt sprzedaży, w którym pełniony jest dyżur żniwny.

Akcja żniwna jest kontynuowana przez sieć Grene od kilku lat. Pomaga rolnikom w trudnym i pracochłonnym dla nich czasie. 

Podobał się artykuł? Podziel się!