FARMER: Skąd pomysł na „Case IH na 5”? To inicjatywa „globalna” koncernu, czy może polskiego oddziału marki? 

Alicja Dominiak-Olenderek: "Case IH na 5" to pomysł od podstaw opracowany przez polski zespół. Jednocześnie śmiało możemy stwierdzić, iż jest to projekt unikatowy, jeśli chodzi o branżę rolniczą. Stanowi nowoczesne rozwiązanie, które pozwoli uczestnikom akcji w krótkim czasie sprawdzić, w jaki sposób, sięgając po nowoczesne technologie proponowane dzisiaj przez markę Case IH, zwiększyć efektywność oraz wydajność pracy przy jednoczesnym zmniejszeniu jej kosztów. Jest to projekt dla wszystkich tych, którzy od producenta oraz maszyn rolniczych wymagają więcej. Jako Case IH od 175 lat pragniemy być partnerem dla tych, którzy zaufali naszej marce i również po zakupie maszyny utrzymujemy stały kontakt z naszymi Klientami. Internet jest w tym pomocny. Wiedza merytoryczna z zakresu obsługi produktów Case IH, jak i znajomość proponowanych przez markę technologii umożliwia samodoskonalenie się w codziennych zadaniach. To właśnie wiedza ma wpływ na wzrost wydajności, oszczędności, a w efekcie zysków. Stąd właśnie pomysł, aby dostarczać naszym Klientom wiedzę, którą będą mogli wdrożyć wykonując swoją codzienną pracę.

FARMER: Hasłem przewodnim projektu było : „Jak zarabiać więcej w swoim gospodarstwie?” Na jakim polu działania Case IH widzi największe możliwości zwiększenia zysku gospodarstw?
 

Alicja Dominiak-Olenderek: Możliwości zwiększenia zysku gospodarstwa, w którym pracują maszyny Case IH widzimy oczywiście na każdym z pięciu pól, które komunikujemy w naszej kampanii. Polami tymi są rozwiązania proponowane na czas żniw, wiedza z zakresu rolnictwa precyzyjnego, zagadnienia związane z portfolio produktowym Case IH, obsługa oraz ustawienie maszyn, możliwości, jakie daje finansowanie fabryczne czy też obsługa posprzedażowa. W każdy poniedziałek – począwszy od 21 sierpnia br. – dostępny będzie kolejny z pięciu bloków tematycznych (daty publikacji to: 21.08, 28.08, 04.09, 11.09, 18.09). Materiały publikowane w ramach akcji prezentują wiedzę w sposób kompleksowy. Wdrożenie naszych podpowiedzi pozwoli znacząco zwiększyć wydajność pracy. Zachęcamy wszystkich, również tych, którzy dopiero rozważają zakup maszyn marki Case IH do uczestnictwa w akcji.