PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Horsch: to nie były łatwy rok, ale są kolejne inwestycje

Autor: Karol Hołownia

Dodano: 30-10-2015 11:20

Tagi:

Przedstawiciele firmy Horsch mówią o dość trudnym roku na tle ostatnich lat. Firma jednak stale inwestuje – otwarto m.in. centrum szkoleniowe. W planach jest budowa kolejnych fabryk.



– Ten rok był dla nas dość trudny, chociaż w maju i czerwcu mieliśmy bardzo dużo zamówień, które jednocześnie były sporym wyzwaniem dla produkcji. Obroty firmy – nie wliczając Stanów Zjednoczonych – były wyższe niż w 2014 r. – powiedziała Cornelia Horsch, szefowa marketingu i członek zarządu firmy Horsch, podczas wrześniowego spotkania prasowego w siedzibie firmy w Schwandorfie (Bawaria).

– Mamy wrażenie, że niektóre rynki są nasycone maszynami. Susza w Europie i stosunkowo niskie ceny zbóż – to również elementy zdecydowanie utrudniające sprzedaż maszyn. Spadki odczuliśmy na największych rynkach zbytu, czyli Niemczech i Francji. Największe wzrosty odnotowaliśmy natomiast w Rumunii, Bułgarii i Litwie. Dobre sygnały płyną do nas także z Wielkiej Brytanii i Ukrainy – analizuje Cornelia Horsch.

Jednocześnie dodaje, że sytuacja sprzedaży maszyn Horscha w Polsce jest w tym roku ustabilizowana. Polska jest po Niemczech i Francji największym odbiorcą maszyn tej marki.

W planach firmy jest dalszy rozwój i inwestycja w dalekich regionach, jak chociażby Chiny czy Brazylia. Firma poważnie myśli i ostrożnie planuje budowę fabryki w Brazylii, bo jak mówi Cornelia Horsch, tamtejszy rynek na pewno dobrze przyjmie oferowane rozwiązania, ale transport do tak odległego kraju jest zbyt kosztowny.

Z myślą o nowych rynkach i rozwoju firmy, w siedzibie oddano w tym roku do użytku – jednocześnie w 30. rocznicę powstania firmy – nowy budynek centrum szkoleniowego. Firma chce położyć jeszcze większy nacisk na szkolenia serwisantów, dealerów i handlowców.

Budynek zajmujący powierzchnię 1500 m2 ma kilka poziomów oraz wielką – o powierzchni 1100 m2 – halę ekspozycyjną. Rocznie ma być przyjmowanych w nim około 10 tys. gości. Ciekawostką jest również sposób wykonania budowli – minimalistyczny, z technologiami jak najbliżej „zgodnymi z naturą”, z ozdobami w dużej części zrobionymi z odpadów – także tych z własnej produkcji, np. elementami maszyn. Jednocześnie firma opracowuje nową stronę internetową i kampanię marketingową.

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • smrdek 2015-10-30 20:16:52
    A ja ni umim czytać co wy pisać
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.224.235.183
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!