Ciągniki John Deere 6M w nowym wydaniu ma cechować lepsza zwrotność, większy komfort dla operatora, niewymagający konserwacji mechanizm zawieszenia kabiny, szeroka gama wielozadaniowych przekładni: Power Quad Plus, Auto Quad Plus oraz Command Quad, maksymalnie cztery pary zaworów SCV oraz opcjonalnie przedni podnośnik.

Moc nowych czterocylindrowych ciągników zapewnią 4,5-litrowe silniki PowerTech PSS: od 110 do 145 KM. Z kolei modele sześciocylindrowe napędzane będą dwoma rodzajami silników PowerTech PVS o pojemności 6,8 l i mocy od 155 KM i 175 KM oraz PowerTech PSS o mocy 195 KM. Konstrukcja silników John Deere PowerTech spełnia normę emisji spalin Tier 4 Final.

(Więcej o nowych ciągnikach John Deere)

To jednak nie koniec zmian. - Silniki zostały wyposażone w wystarczający na cały okres eksploatacji filtr DPF oraz układ SCR, a okres wymiany oleju w modelach 6155M, 175M oraz 6195M wydłużyliśmy do 750 godzin - tłumaczy Piotr Dziamski z John Deere Polska.

Nowa seria 6M została zaprojektowana tak, by współpracować z  nowymi, łatwymi do zamontowania i w obsłudze wielozadaniowymi ładowaczami wyposażonymi w nowe ramy montażowe i osłony maski.

Modele z serii 6M, zgodnie z zapowiedzią marki, mają być dostępne od kwietnia 2016 r. Premierowy pokaz nowego ciągnika odbędzie się podczas zbliżających się kieleckich targów Agrotech (18-20 III 2016).

Dodatkowo ciągniki serii 6M o mocy powyżej 135 KM mogą zostać fabrycznie przygotowane do system automatycznego prowadzenia AutoTrac, który będzie systemem zintegrowanym tak jak w serii 6R.

Jak zapowiada Piotr Dziamski z Johna Deere Polska, w kwietniu i maju u dealerów marki odbędą się Dni Otwarte, podczas których zostaną będzie możliwość poznania i przetestowania nowych ciągników. Dotychczasowa seria 6M jest najpopularniejszą w ofercie Johna Deere’a w Polsce.