PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

John Deere wprowadza pakiety pogwarancyjne PowerGard

John Deere wprowadza pakiety pogwarancyjne  PowerGard Program PowerGard od John Deere’a to dodatkowe pakiety obsługowe i pogwarancyjne, fot. M.Kołotun

Autor: Mateusz Kołtun

Dodano: 29-03-2016 07:38

Tagi:

Fima John Deere wprowadza usługę dodatkowych pakietów obsługowych oraz pogwarancyjnych o nazwie PowerGard. Jest to nie tylko nowość w ofercie amerykańskiego giganta, ale także pierwszy tego typu program na polskim rynku.



Program John Deerre PowerGard to dodatkowe pakiety przeznaczone dla ciągników, kombajnów zbożowych, sieczkarni polowych, ciągników komunalnych, czyli wszystkich maszyn John Deere wyposażonych w jednostkę napędową oraz dodatkowo ładowaczy czołowych i zespołów żniwnych do kombajnów zbożowych.

Wykupienie pakietu umożliwiają klientom rozszerzenie okresu ochrony producenta poza ten, który obejmuje standardowa gwarancja i zaplanowany (stały) koszt obsługi nawet do 5 lat oraz ogranicza wystąpienie usterki ponieważ przeglądy są wykonywane przy użyciu oryginalnych części przez wykwalifikowany serwis (minimum raz w roku).

- Skorzystanie z pakietu niesie za sobą wiele korzyści finansowych. Dlatego też klient, wykupując określony pakiet ochrony pracy maszyny, jak również kontrakt obsługowy ma możliwość wynegocjowania bardzo atrakcyjnych cen oryginalnych części, materiałów eksploatacyjnych i robocizny podczas przeglądów – mówi Stanisław Wolski, Dyrektor Serwisu w John Deere Polska.

Jak dodaje, dzięki pakietowi, zmiany cen czy kursów walut nie wpłyną na podwyższenie kosztów przeglądów przez cały okres, na który kontrakt zostanie zawarty.

Dodatkowe pakiety, które można wykupić na okres od 1 roku do 5 lat są przypisane do danej maszyny. To może stanowić dodatkową atrakcyjność przy ewentualnej sprzedaży. Wysokość pakietu jest ustalana indywidualnie, a jego końcowa suma jest zależna od modelu i wersji wyposażenia maszyny.

Klient ma do wyboru trzy poziomu pakietów. Od podstawowego obsługowego PowerGard Maintanance, który polega na wykonaniu przeglądów przy wykorzystaniu oryginalnych części po pakiety PowerGard Protection lub PowerGard Protection Plus obejmujące ochronę pogwarancyjną na główne podzespoły ciągnika.

Pakiet obsługowy PowerGard Maintanance polega na wykupieniu kontraktu przeglądów w którego w skład wchodzą oryginalne części serwisowe: filtry, oleje, płyny, smary oraz koszt usługi serwisowej. Udogodnienie nie ogranicza się tylko do nowych maszyn, ponieważ oferta jest skierowana także do użytkowników maszyn używanych marki John Deere.

Kolejny pakiet pod nazwą PowerGard Protection jest przewidziany dla nowych maszyn i właścicieli którzy są płatnikami VAT. Oprócz pakietu obsługowego wspomnianego powyżej, dochodzi dodatkowa ochrona pogwarancyjna obejmująca podstawowe podzespoły, takie jak: silnik, przekładnia, rama, zespoły przeniesiona napędu, układ kierowniczy oraz hamulcowy. Bardziej rozbudowany PowerGard Protection Plus oprócz wymienionych podzespołów dodatkowo obejmuje układ elektryczny, pneumatyczny oraz kabinę.

Dodatkową zaletą przy PowerGard Protection może być połączenie z systemem telematycznym JD Link pozwalającym m.in. na zdalną diagnostykę oraz pomoc w zoptymalizowaniu wydajności maszyny przez dilera. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (1)

  • nie jeleń 2016-03-29 20:32:12
    Amerykański jeleń szuka polskich jeleni. A mnie serwisuje były mechanik deera i mam wasze pakiety...
ZOBACZ WSZYSTKIE KOMENTARZE

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.173.9
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!