– W codziennej eksploatacji niektóre nieprawidłowości zostają niezauważone, a z biegiem czasu operator uznaje je za normę. Dlatego przeprowadzenie przeglądu przez wyspecjalizowany serwis umożliwia taką kontrolę i przynosi korzyść zarówno dla użytkownika maszyny jak i serwisu ponieważ sprawdzając stan techniczny możemy na bieżąco usunąć ewentualne awarie i minimalizujemy tym samy ryzyko ich powstania po upływie okresu gwarancyjnego – zauważa Krzysztof Burdziuk, szef serwisu Claas i przekonuje, że usługa nie jest droga, a oprócz niej użytkownikowi zostanie przy okazji zaproponowana na przykład dodatkowa ochrona maszyny MaxiCare.

MaxiCare to odpłatne przedłużenie gwarancji na dodatkowy okres do 4 lat, a koszt dopłaty zależy od indywidualnych ustaleń: rodzaju i modelu maszyny której ma dotyczyć, okresu przedłużenia gwarancji oraz deklarowanej ilości godzin pracy w roku.

Korzyści dla użytkownika z dokonania „Przeglądu końca gwarancji” to potwierdzenie dobrego stanu maszyny w przypadku braku zastrzeżeń serwisu, możliwość wczesnej reakcji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, lepsze zaplanowanie dalszej drobiazgowej kontroli lub terminu naprawy oraz możliwość usunięcia nieprawidłowości w ramach gwarancji. Nierzadko zdarza się, że użytkownik zapomina o zgłoszeniu usterki w okresie gwarancyjnym, przez co później mogą być problemy z jej uwzględnieniem i powstają zbędne dyskusje między użytkownikiem a serwisem.

Oferta jest dedykowana dla ciągników, kombajnów, ładowarek teleskopowych oraz sieczkarni samojezdnych. Zakres przeglądu obejmuje kontrolę: systemów elektronicznych i elektrycznych, układu hamulcowego hydraulicznego i kierowniczego, zawieszenia przedniej osi, silnika, przekładni jazdy, WOM i kabiny. 

Podobał się artykuł? Podziel się!