Ciągnik, podobnie jak jego 1-konny „brat” 7100, został wyposażony w sprawdzone podzespoły renomowanych producentów, na przykład przekładnię ZF typu power shift z szesnastoma biegami do przodu i wstecz z dwuzakresowym wzmacniaczem momentu i zsynchronizowanym rewersem. Dwutarczowe, suche sprzęgło pozwala na mechaniczne wysprzęglanie układu jezdnego i elektrohydrauliczne załączanie WOM. Obroty WOM można ustawić w jednym z czterech zakresów, w tym również niezależnym od obrotów silnika.

W układzie hydraulicznym zastosowano pompę o wydatku 85 l/min., Na zewnątrz wyprowadzono 3 pary szybkozłączy hydraulicznych, a w obsłudze narzędzi towarzyszących pomocny z pewnością okaże się EHR. Udźwig tylnego TUZ to 4900 kg.

Napęd na przód jest przenoszony przez układ napędowy firmy Carraro ze zwolnicami planetarnymi i automatyczną blokadą mechanizmu różnidowego.

Podobał się artykuł? Podziel się!