- Kontynuujemy naszą koncentrację na zwiększeniu produkcji w Ameryce, szczególnie poprzez inwestycje w naszych fabrykach w Hesston, Kansas i Jackson, w stanie Minnesota – powiedział Martin Richenhagen, prezes i dyrektor generalny AGCO. – W ciągu najbliższych kilku lat chcemy poczynić znaczące inwestycje w naszych amerykańskich zakładach. Te inwestycje wzmocnią nasze relacje z  klientami i dealerami w rejonie – dodaje.

W pierwszym etapie AGCO przeniesie produkcję ciągników kołowych wysokiej mocy, sprzedawanych w Ameryce Północnej, ze swojej fabryki ciągników w Beauvais (Francja) do Jackson, w stanie Minnesota. – Rozszerzenie produkcji ciągników wysokiej mocy będzie obejmować rozbudowę linii produkcyjnej i inwestycje w zaawansowane systemy transportu materiałów w celu efektywnego dostarczania części i materiałów do linii montażowej – wyjaśnia Robert B. Crain, starszy wiceprezes i dyrektor generalny AGCO North America. – Dodatkowo AGCO zbuduje nowoczesne centrum dla odwiedzających w Jackson, aby zwiększyć możliwości poznawcze dla naszych klientów i dealerów – tłumaczy. Ponadto istniejąca fabryka zostanie rozbudowana o około 75000 m2.

AGCO poczyniło znaczne postępy w zakresie poprawy wyników swojej działalności w Ameryce Północnej, głównie poprzez nowe produkty, zwiększenie wydajności fabryki i inicjatyw oszczędnościowych w logistyce. – Widzimy nadal duży popyt na rynku na ciągniki wysokiej mocy dzięki poprawie warunków ekonomicznych w sektorze profesjonalnych rolników. Produkcja wysokiej mocy ciągników do upraw rzędowych w Jackson pozwoli nam lepiej dostosować się do potrzeb rynku i potrzeb klienta – wyjaśnia Crain.

W 2011 r. znaczne inwestycje zostaną również poczynione w fabryce w Beauvais we Francji w celu przyspieszenia wprowadzania nowych modeli i wykorzystania nowych możliwości rynkowych oraz zakończenia wprowadzania usprawnień "lean manufacturing" (z ang. produkcja odchudzona), które rozpoczęto w 2010 r.

– Inwestycje zapewnią główne korzyści naszym zakładom produkcyjnym w Ameryce Północnej i Europie i wzmocnią nasze możliwości dostosowywania się do potrzeb konsumentów – dodaje Richenhagen.

Podobał się artykuł? Podziel się!