NEW HOLLAND
390 KM mocy maksymalnej, układ zarządzania mocą silnika EPM, technologia EcoBlue - to tylko kilka najważniejszych cech charakteryzujących model flagowy ciągnika New Holland - T8.390. Nowy ciągnik, którego silnik do spełnienia wymogów normy czystości spalin Stage IIIb wykorzystuje technologię SCR, stanął w centralnym miejscu stoiska New Holland Polska. Producent zapewnia, że ciągniki wyposażone w nowoczesne silniki FPT oferują obniżenie ogólnych kosztów eksploatacyjnych o 17 proc. (wliczając już w to koszt zakupu AdBlue) dzięki mniejszemu zużyciu paliwa, wydłużeniu o 100 proc. okresu pracy między przęglądami do 600 mth i zmniejszeniu kosztów serwisowania.
Po raz pierwszy przed publicznością New Holland zaprezentował zupełnie nową ładowarkę teleskopową - LM 5020. Jest to jedna z dwóch maszyn (druga to LM 5030) o kompaktowych rozmiarach (nie przekraczających 2 m szerokości i wysokości), stworzonych z myślą o pracy również w małych magazynach czy niewielkich korytarzach starszych budynków inwentarskich. Ograniczone gabaryty maszyn nie wpłynęły na zmniejszenie funkcjonalności typowej dla standardowych ładowarek teleskopowych. Maksymalny udźwig wynoszący 2,5 (LM 5020) oraz 2,8 tony (LM 5030), wydajność pomp 85 i 110 l oraz mocne silniki (87 i 101 KM), to atuty pozwalające na ich uniwersalne zastosowanie. Warto dodać, że model LM5020 posiada promień skrętu wynoszący 3,4 m, natomiast w przypadku LM5030 wynosi on zaledwie 4 metry. Przymiotami nowych maszyn jest także bogate wyposażenie standardowe, na przykład fotel DeLuxe z amortyzacją pneumatyczną, klimatyzacja, przyciemniane szyby. Hydrostatyczne układy napędowe pozwalają na bezstopniową zmianę prędkości w dwóch zakresach, maksymalnie do 26 (LM 5020) lub 35 km/h (LM 5030).

FARMTRAC
Oferta ciągników Farmtrac powiększyła się o model 7110 napędzany 4-cylndrowym silnikiem Perkinsa o mocy 110 KM. Ciągnik, podobnie jak jego 1-konny „brat" 7100, został wyposażony w sprawdzone podzespoły renomowanych producentów, na przykład przekładnię ZF typu powershift z szesnastoma biegami do przodu i wstecz z dwuzakresowym wzmacniaczem momentu i zsynchronizowanym rewersem. Dwutarczowe, suche sprzęgło pozwala na mechaniczne wysprzęglanie układu jezdnego i elektrohydrauliczne załączanie WOM. Obroty WOM można ustawić w jednym z czterech zakresów, w tym również niezależnym od obrotów silnika.
W układzie hydraulicznym zastosowano pompę o wydatku 85 l/min. Na zewnątrz wyprowadzono trzy pary szybkozłączy hydraulicznych, a w obsłudze narzędzi towarzyszących pomocny z pewnością okaże się EHR. Udźwig tylnego TUZ to 4900 kg.
Napęd na przód jest przenoszony przez układ napędowy firmy Carraro ze zwolnicami planetarnymi i automatyczną blokadą mechanizmu różnicowego.