PARTNERZY PORTALU
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl
  • partner portalu farmer.pl

Agrotrony TTV z SCR

Agrotrony TTV z SCR

Wraz z wejściem nowej normy spalin dla ciągników o mocy powyżej 130 kW, Grupa Same Deutz-Fahr wprowadza trzy modele ciągników z technologią SCR i nowym nazewnictwem.



Grupa Deutz-Fahr wprowadza trzy modele ciągników Deutz-Fahr Agrotron z nowymi oznaczeniami: TTV 7210, 7230 i 7250. Traktory z przekładniami bezstopniowymi charakteryzują się wieloma nowymi rozwiązaniami. Zgodnie ze strategią Grupy SDF i jej partnera Deutz AG, maszyny wyposażono w silniki z systemem redukcji trujących związków w spalinach opartym na technologii SCR z systemem wtrysku płynu AdBlue.

Moce maksymalne nowych silników o pojemności 6,1 l z czteroma zaworami na cylinder wynosi odpowiednio: 223, 240 i 263 KM. Zastosowanie technologii SCR, większe ciśnienie wtrysku AdBlue oraz nowych turbosprężarek oznacza, że w porównaniu do maszyn spełniających poprzednią normę, silniki szybciej reagują na pedał gazu, przy czym zużycie paliwa jest maleje o około 10 proc.

Bezstopniowa przekładnia rozpoznaje m.in. warunki trakcji i nacisk maszyny na ciągnik, co przekłada się na odpowiednią reakcję i bezpieczeństwo na przykład podczas transportu z przyczepami. Opcjonalnie, przekładnia umożliwia jazdę z prędkością do 60 km/h. Maksymalne prędkości dostępne są również w ekonomicznym zakresie pracy silnika – 1650 obr./min. Nowością jest także zastosowanie wysuwanych półosi, co umożliwia regulację rozstawu kół i łatwy montaż kół bliźniaczych.

Wszystkie trzy modele dysponują pompami hydraulicznymi o wydatku 160 l/min z oddzielnymi zbiornikami na olej. Do wyboru są trzy prędkości WOM (540ECO/1000/1000ECO) z płynnym uruchamianiem łagodnej współpracy z podłączonym do ciągnika osprzętem. WOM sterowany jest elektrohydraulicznie.

Komfort operatora poprawi się dzięki nowej kabinie S-Class, lepiej wycieszonej, z większym monitorem dotykowym oraz zaprojektowanym od nowa podłokietnikiem PowerComV. Nowym standardem jest również układ hamulcowy Powerbrake z fukcją „inteligentnego” hamowania w zależności od obciążenia i elektronicznym hamulcem postojowym (EPB). Podobał się artykuł? Podziel się!
×

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)

BRAK KOMENTARZY

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.86.28
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Zgłoś swoje propozycje zmian!


Dziękujemy za współpracę!