Case IH Experience Centre - to także główne miejsce spotkań dla osób chcących skorzystać z doświadczenia specjalistów z kilkunastu oddziałów Case IH i Steyr. Ośrodek oferuje doskonałe możliwości szkoleń i doświadczeń praktycznych.

- W szkoleniach i zajęciach z instruktorami wzięło udział ponad 2 000 dealerów i ich pracowników. Tylko w 2013 r. nasz zakład w St. Valentin zwiedziło przeszło 12 000 gości - mówi Gavin Enright, Experience Centre Manager.

Ośrodek Case IH i Steyr w St. Valentin jest przeznaczony dla klientów i partnerów biznesowych z całej Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.

- Oprócz przyjmowania ogólnych grup zwiedzających, organizujemy i prowadzimy imprezy specjalne dla przedstawicieli rynków lokalnych i międzynarodowych. Dotychczasowe wydarzenia, jak np. Polish Puma Event, pokazy dużych ciągników dla klientów z Europy Wschodniej (Eastern European Large Tractor show) czy Dni Klientów Francuskich (French Customer Days), zostały dobrze przyjęte i spotkały się z dużym zainteresowaniem naszych gości - tłumaczy Enright.


Case IH oraz Steyr Experience Centre wspiera również miejscowy oddział ochotniczej straży pożarnej i klasę o profilu biznesowym.

- Jesteśmy niezmiernie dumni z tak bliskich relacji z lokalną społecznością i władzami miasta St. Valentin - mówi z dumą Gabriele Hammerschmid, dyrektor ds. marketingu Case IH i Steyr w Europie. - Dzięki ich pomocy możemy w dalszym ciągu inwestować w St. Valentin i rozwijać je zgodnie z przyjętą strategią ścieżki doskonałości. Oprócz Experience Centre wspomniany rozwój obejmuje specjalny tor testowy dla ciągników, czyli Red Power Road i jeszcze jedną, absolutnie wyjątkową atrakcję dla odwiedzających fabrykę w St. Valentin - przypomina Hammerschmid.

Tą wyjątkową atrakcją jest nowy taras widokowy, który góruje nad halą montażu kabin. „Skywalk" umożliwia gościom gościom dokładne przyjrzenie się, z bezpiecznej odległości, a jednocześnie od wewnątrz, linii produkcyjnej.

- Jesteśmy pewni, że nasz pomysł bardzo spodoba się wszystkim gościom, klientom i fanom marki. Badania wykazały, że klienci chcą wiedzieć, jak i gdzie powstają ich maszyny, i zobaczyć nasze wysokie normy produkcyjne w praktyce. Właśnie w tym celu powstał Skywalk - podsumowuje Gabriele Hammerschmid. - Nieustannie inwestujemy w produkcję. Stosujemy WCM (World Class Manufacturing), czyli produkcję klasy światowej, aby móc doskonalić się każdego dnia. Inwestujemy w szkolenia i edukację - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!