Nowe modele opryskiwaczy samojezdnych RoGator 600C są napędzane silnikami AGCO Power korzystającymi z technologii selektywnej redukcji katalitycznej SCR. W dwóch modelach dostępnych maszyn mogą pracować 3 rodzaje silników. Do wyboru mamy 4- i 6-cylindrowe jednostki o mocy od 175 do 242 KM. Niezależnie od dokonanego wyboru montowana jednostka spełnia ostateczną normę emisji spalin Tier IV Final.

Moc silnika przenoszona jest na układ jezdny poprzez przekładnię bezstopniową HydroStar. Układ jezdny opryskiwacza daje możliwość skręcania wszystkimi kołami z wychyleniem 35°.

W opryskiwaczach Challenger zastosowano układ hydropneumatycznej amortyzacji z możliwością regulacji wysokości zawieszenia w zakresie od 75 do 120 cm. Dodatkowo zmieniać w zakresie od 1,8 m do 2,25 m możemy również rozstaw kół maszyny.

Od początku zaprojektowany został również układ centralnego zawieszenia ramy i aluminiowej belki. Innowacyjne symetryczne i asymetryczne zawieszenie eliminuje poziome i pionowe ruchy zapewniając optymalną stabilność belki podczas pracy względem pola. Za prowadzenie belki nad łanem z założoną odległością odpowiada układ optycznych sensorów połączony z układem hydraulicznym maszyny.

W trosce o komfort pracy operatora w opryskiwaczu zastosowano nowy, 3-etapowy układ filtrujący powietrze. Dopełnieniem ergonomii pracy jest automatyczna kontrola sekcji, system prowadzenia automatycznego Auto Guide oraz system telemetrii Agcommand.