Nowy silnik AGCO Power o pojemności 8.4 litra został wyposażony w drugą generację technologii SCR (selektywna redukcja katalityczna), spełniającą normę emisji spalin Stage IIIB.

 
Jednostka napędowa jest zasilana układem wtrysku paliwa common rail. Całym silnikiem steruje zespół sterujący SISU Electronic AGCO Power optymalizując jego pracę. Modele serii 700D dysponują mocą od 335 do 383 KM i momentem obrotowym sięgającym 1540 Nm.

Jednak to nie koniec zmian jakie zostały wprowadzone w najnowszym modelu. Dla lepszego wykorzystania drzemiącej w ciągnikach mocy, producent wzmocnił przekładnię główną, zwiększył możliwość rozstawu gąsienic, a także zadbał o bezpieczeństwo i wygodę pracy operatora. Zmiany w tym zakresie dotyczą m.in. skrzyni biegów 16/4, która otrzymała nowe oprogramowanie pozwalające na bardziej płynne i efektywne przekazanie mocy.

Brak danych 

W układzie jezdnym zastosowano nowe rolki poliuretanowe wyprodukowane z mocnego i odpornego na ścieranie materiału, które razem ze wzmocnionymi łożyskami układu jezdnego mają za zadanie zwiększyć żywotność i odporność na uszkodzenia mechaniczne.

Dopełnieniem tego wszystkiego jest jeszcze większy komfort w przestronnej kabinie, która została wyposażona w fabrycznie montowane radio, dodatkowe gniazdka elektryczne, subwoofer i wiele innych. Obniżony został także poziom hałasu w kabinie. Dzięki dużej przestronności, światłom roboczym Xenon i doskonale przeszklonej kabinie operator z łatwością może kontrolować pracę maszyny, także w nocy. Wszystkie funkcje wyświetlane są na dużym ekranie, który znajduje się na wygodnym podłokietniku.

 Brak danych 

 Nie zabrakło także najnowszych technologii rolnictwa precyzyjnego. Wszystkie modele serii 700D posiadają możliwość podłączenia systemu nawigacji AutoGuide bezpośrednio do Centrum zarzadzania ciągnika bez zbędnych dodatkowych monitorów oraz system telemetrii AGCOMAND.

Brak danych