Od stycznia br. Hydromasz został dystrybutorem ciągników Lindner. – Planujemy utworzenie 5-6 punktów dealerskich na terenie Polski, rozmowy w tych sprawach właśnie się toczą – informuje Hubert Cieślak, specjalista ds. marketingu firmy Hydromasz.

Ciągniki Lindner na rynku macierzystym i na większości rynków europejskich dedykowane są dla rolników prowadzących gospodarstwa oparte na produkcji zielonek oraz gospodarujących na terenach górzystych – predysponuje je do tego specyficzna konstrukcja (szerokość, nisko umiejscowiony środek ciężkości). – W Polsce zamierzamy ponadto zainteresować tym produktem rolników poszukujących niezawodnego ciągnika opartego o renomowane podzespoły i wyprodukowanego całkowicie w Europie. Lindner jest produktem dla wymagających – na pewno nie będziemy konkurować ceną. Za to oferujemy kompletny, dopracowany produkt wykonany indywidualnie na zamówienie klienta, wyposażony zgodnie z jego oczekiwaniami – przekonuje Cieślak.


Ciągniki Lindner to maszyny z tradycjami – pierwszy traktor został wyprodukowany w 1948 r., a już w 1953 powstał pierwszy ciągnik z przednim napędem. Przedstawiciel Hydromaszu zapewnia, że austriacki producent w dalszym ciągu większą uwagę przykłada do jakości produktu i zadowolenia klienta, niż do wskaźników sprzedaży. – Jest to produkt specyficzny, ale na różnorodnym, polskim rynku z pewnością ma rację bytu – podsumowuje Cieślak.

W ofercie firmy znalazły się ciągniki Lindner Geotrac z silnikami 3- i 4-cylindrowymi Perkinsa o mocach od 78 do 126 KM. W układach chłodzenia silników zastosowano wentylatory ze sprzęgłem wiskotycznym, a przekładnie bazują na firmie ZF-Steyr (mechaniczne i zautomatyczną zmianą przełożeń). Do zewnętrznego układu hydraulicznego zastosowano oddzielny obieg z systemem load-sensing. Kabina charakteryzuje się dużą powierzchnią przeszkloną, na życzenie może być amortyzowana pneumatycznie. Oświetlenie tylne stanowią lampy LED, natomiast z przodu zastosowano kombinację  reflektorów halogenowych i soczewkowych – w opcji, również ksenonowych.