Historia ciagników Farmall sięga początków XX w. Wkrótce po zakończeniu pierwszej wojny światowej International Harvester Company (IHC) opracowała lekki ciągnik przeznaczony do wszystkich prac polowych. W 1923 r. z linii produkcyjnej w Stanach Zjednoczonych zjechał pierwszy egzemplarz ciągnika serii Farmall. Nowa konstrukcja ciągnika od samego początku cieszyła się ogromną popularnością. Amerykańscy farmerzy docenili przede wszystkim jego wszechstronne zastosowanie.

Lekka konstrukcja pozwalała na pracę przy napiętych terminach prac polowych, nawet przy niekorzystnych warunkach glebowych. Modyfikacja ustawienia kół w zależności od rodzaju upraw, nieskomplikowany sposób podłączenia narzędzi towarzyszących, niskie koszty eksploatacyjne i atrakcyjna cena zakupu uczyniły z Farmalla niezwykle interesujący produkt. W kilka lat po debiucie ciągnika, w jego wyposażeniu pojawiły się także gumowe opony.

Tuż przed drugą wojną światową IH udostępnił już kompletną serię ciągników Farmall. Ciągniki zyskały wiele innowacyjnych rozwiązań. Nadmienić należy choćby wysokoprężny silnik, WOM, wzmacniacz momentu obrotowego oraz przodek dzisiejszych przekładni Powershift.

Modelom nowej serii przypisano symbole literowe, co dla użytkowników sprzętu rolniczego oznaczało, iż mogli oni dokonać wyboru pomiędzy wersjami: A, B, C, H i M. W kolejnych latach Farmall zyskiwała na popularności na całym świecie. IH uruchomiło produkcję w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii, Francji i Meksyku.

W Europie Zachodniej ciągniki Farmall stały się standardowym wyposażeniem każdego gospodarstwa. Ciągniki te przybyły do Europy w ramach Planu Marshalla. 13-konny Farmall C zyskał miano faworyta i użytkowany był w gospodarstwach o niewielkim areale, podczas gdy gospodarstwa wielohektarowe wybierały modele H i M. Na początku lat 50-tych XX w. ciągniki Farmall produkowano we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Import z USA został zakłócony do momentu, kiedy to pojawiło się zapotrzebowanie na modele FARMALL o większej mocy.

Około 50 lat temu zaprzestano produkcji ciągników serii Farmall. Nie był to jednak koniec sukcesu tej marki. Dokładnie w 35 lat od wyprodukowania ostatniego produktu serii Farmall w zakładach Case IH, ciągnik powrócił ma linię produkcyjną.

Jako pierwszy w 2011 roku, podczas targów SIMA w Paryżu, został zaprezentowany Farmall C. To, co najbardziej upodabnia go do poprzednika, to zastosowanie najnowszych rozwiązań technologicznych dla wszelkiego rodzaju prac. Seria C jest dostępna w zakresie mocy od 55 do 75 KM.

Farmall A, to modele o mocy 65-113 KM, natomiast Farmall U jest dostępny w wersjach o mocy 99, 107 i 114 KM.